عضو هیئت مدیره خانه مطبوعات تاکید کرد:
عضو هیئت مدیره خانه مطبوعات استان قزوین گفت: پیشبرد امورات اصحاب رسانه و رفع مشکلات خبرنگاران نیازمند توجه جدی مسئولین و اهتمام ویژه به جایگاه هیئت مدیره خانه مطبوعات است.
کد خبر: ۵۳۶۴۹۱
تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۶ - ۲۱:۵۳ 10 December 2017
به گزارش تابناک قزوین حسن عابدینی عضو هیئت مدیره خانه مطبوعات استان قزوین در دیدار با استاندار قزوین با اشاره به نگاه برخی مسئولین در استان قزوین به خانه مطبوعات استان اظهار کرد: تنها راه حل پایان مشکلات اصحاب رسانه استان قزوین، توجه به جایگاه هیئت مدیره خانه مطبوعات است.
وی افزود: اگر به دنبال پایان مشکلات هستیم باید با یک نگاه صنفی به هیئت مدیره خانه مطبوعات استان نگاه کنیم و به دنبال تمرکز زدایی از خانه مطبوعات نباشیم.
عابدینی تاکید کرد: هیئت مدیره خانه مطبوعات استان قزوین به عنوان نماینده اصحاب رسانه در استان و به عنوان یک مجموعه صنفی تمام قد به دنبال رفع مشکلات خبرنگاران استان است و اگر مسئول و یا فردی ادعای کمک به اصحاب رسانه را دارد باید از کانال صنف مربوطه دست به این اقدام بزند.
وی عنوان کرد: نمی توانیم مدعی باشیم که دلسوز اصحاب رسانه هستیم اما به هیئت مدیره انتخابی این قشر توجه نکنیم و سعی کنیم بر خلاف دستورالعمل های معاون مطبوعاتی وزارت ارشاد در رابطه با اهمیت خانه مطبوعات حرکت کنیم.
این عضو هیئت مدیره خانه مطبوعات تصریح کرد: هیئت مدیره خانه مطبوعات استان قزوین بدون توجه به جریانات سیاسی صرفا به دنبال احقاق حقوق اصحاب رسانه است.
عابدینی در پایان یادآور شد: هیئت مدیره خانه مطبوعات می تواند به عنوان بازوی اجرایی استاندار در رابطه با اصحاب رسانه، می تواند به ارتقاء سطح کیفی رسانه های استان کمک کند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار