عضو کمیسیون فرهنگی شورای شهر قزوین:
عضو کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر قزوین گفت: شورای شهر به عنوان مادر تشکل، از تمام تشکل‌ها حمایت کرده و در کنارشان است، تا به اهداف و برنامه های محوله دست پیدا کنند.
کد خبر: ۵۳۶۵۳۶
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۶ - ۰۸:۳۲ 11 December 2017
به گزارش تابناک از قزوین، احد چگینی در جلسه کمیسیون با اعضای انجمن حمایتی همیاران اظهار داشت: انجمن جمع‌آوری درب بطری علاوه بر اینکه زباله‌های بازیافتی را از سطح شهر جمع‌آوری می‌کند، به شهروندان هم تفکیک زباله از مبدأ را آموزش می‌دهد و هزینه آموزشی که شهرداری باید برای این بخش اختصاص دهد را، به شکل عملی و مشارکتی به مردم کاهش داده و در عوض، هزینه دوباره‌ای به شهرداری تحمیل نمی‌شود.

وی ادامه داد: اقدام شهرداری در راه‌اندازی مرکزی برای نگهداری و عدم اتلاف سگ‌های ولگرد، موجب جلوگیری از تردد آن‌ها در سطح شهر شد؛ این اقدام ابتکارانه یک برند برای شهر قزوین ایجاد کرد تا دیگر شهرها از ما الگوبرداری کنند، بنابراین این‌گونه اقدامات در بخش زباله و تفکیک از مبدأ هم باید ترویج یابد.

عضو کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر قزوین گفت: شورای شهر به عنوان مادر تشکل، از تمام تشکل‌ها حمایت کرده و در کنارشان است، تا به اهداف و برنامه‌های محوله دست پیدا کنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار