نماینده ولی فقیه در قزوین:
نماینده ولی فقیه در استان قزوین با تأکید بر حرکت مدون برای آبادانی و بازسازی منطقه زلزله‌زده گیلان غرب گفت: پیام‌آور محبت و مهربانی و اقتدار رهبری در بین مردم گیلانغرب باشیم.
کد خبر: ۵۳۶۵۳۷
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۶ - ۰۸:۳۳ 11 December 2017
به گزارش تابناک از قزوین، آیت‌الله عابدینی امام جمعه قزوین با محمد همتیان مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان قزوین در ساختمان این اداره‌کل دیدار و گفت‌وگو کرد.

این دیدار که با حضور حجت‌الاسلام رمضانی قائم‌مقام نماینده ولی فقیه در بنیاد، همتیان مدیرکل بنیاد مسکن استان قزوین، طاهری فرمانده پایگاه مقاومت بسیج شهید بهشتی ادارات استان و سایر معاونان و کارکنان این نهاد صورت گرفت، نماز ظهر و عصر به امامت امام جمعه قزوین اقامه شد.

امام جمعه قزوین درادامه در نشست صمیمانه‌ای با کارکنان این نهاد با اشاره به وقوع زلزله اخیر در کرمانشاه و تشابه ظاهری حوادثی نظیر این با وعده الهی در خصوص زلزله و پایان دنیا در آخرت اظهار داشت: اعمال خیر تنها نجات‌دهنده انسان در روز موعود است.

وی در جلسه شورای مدیران هم با ذکر تشابه خرابی‌های زلزله با خرابی‌های منطقه گیلانغرب در زمان جنگ عنوان کرد: زلزله می‌تواند فرصتی برای توسعه و آبادانی منطقه باشد که باید از آن درس گرفت.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین با اشاره به روحیه بالای مردم در زمان جنگ اضافه کرد: رمز پیروزی مردم سلاح ایمان  بود که به پیروزی رسیدند.

عابدینی با تأکید بر حرکت مدون برای آبادانی و بازسازی منطقه زلزله‌زده گیلانغرب گفت: پیام‌آور محبت و مهربانی و اقتدار رهبری در بین مردم گیلانغرب باشید.

در ادامه طاهری فرمانده پایگاه مقاومت بسیج ادارات استان قزوین هم بنیاد مسکن را یادگار امام و ترویج‌دهنده تفکرات و اهداف رهبری بین مردم عنوان کرد و افزود: این نهاد همسو با اهداف رهبری است و مدافعان صدیق حریم ولایت در امور اجرایی و فرهنگ جهاد هستند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار