در برخورد 2 سواری رخ داد
رئیس پلیس راه استان قزوین از برخورد یک دستگاه سواری ساندرو و پراید در محور قزوین_بویین‌زهرا خبر داد و گفت: در این سانحه یک نفر کشته و دو مجروح برجای گذاشت.
کد خبر: ۵۳۶۵۴۱
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۶ - ۰۸:۳۵ 11 December 2017
نصرالله بیگلری در گفت‌وگو با خبرنگار تابناک در قزوین از برخورد یک دستگاه سواری ساندرو و پراید در محور قزوین-بویین‌زهرا اظهار داشت: در این سانحه یک نفر کشته و دو نفر مصدوم شدند.

وی ادامه داد: مأموران پلیس راه شهرستان بویین‌زهرا پس از کسب خبر از مرکز فوریت‌های پلیس 110 مبنی بر تصادف دو دستگاه سواری در این محور خود را به محل حادثه رساندند و بررسی‌های لازم صورت گرفت.

رئیس پلیس راه استان قزوین با بیان اینکه دستگاه سواری ساندرو با 6 سرنشین به سواری پراید که پنج سرنشین داشته، برخورد کرده است، مطرح کرد: در این سانحه رانندگی یکی از سرنشین‌های سواری پراید بر اثر شدت جراحات وارده در دم فوت و دو نفر دیگر هم مجروح به بیمارستان منتقل شدند.

بیگلری یادآور شد: کارشناسان پلیس راه علت تصادف را عدم توجه به جلو راننده سواری ساندرو نسبت به سواری پراید اعلام کردند.

این مسؤول انتظامی به رانندگان توصیه کرد ضمن رعایت نکات و قوانین راهنمایی و رانندگی در محورها سفری خوش برای خود و دیگران داشته باشند.

رئیس پلیس راه استان قزوین از آماده‌باش نیروهای پلیس راه در قالب 50 اکیپ در محورهای استان خبر داد و گفت: از رانندگان درخواست می‌شود با توجه برودت هوا، لغزنده بودن جاده‌ها و غیره از سفرهای غیرضروری پرهیز کنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار