امام جمعه قزوین:
امام جمعه قزوین در دیدار مدیران و کارکنان بنیاد مسکن انقلاب اسلامی قزوین گفت: تکریم و خدمت به ارباب‌رجوع در بالاترین سطح آن، مورد توجه مدیران و کارکنان ادارات قرار گیرد.
کد خبر: ۵۳۶۵۴۳
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۶ - ۰۸:۳۶ 11 December 2017
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از خبرگزاری فارس از قزوین، آیت‌الله عبدالکریم عابدینی در دیدار مدیران و کارکنان بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان قزوین با اشاره به زلزله پیش آمده در کرمانشاه و برخی نقاط دیگر کشور و با بیان اینکه زلزله اخیر باید از جنبه‌های مختلف مورد بررسی قرار گیرد، اظهار داشت: از جنبه انسانی همچنان باید با جدیت بیشتر به فریاد مردم برسیم، از جنبه عمرانی خانه‌های ویران شده را درست کنیم و از جنبه علمی هم این پدیده را مورد بررسی قرار دهیم.

وی در ادامه به بیان آیاتی از قرآن کریم در خصوص زلزله پرداخت و تصریح کرد: خداوند در آیات بسیاری در خصوص زلزله‌ قیامت صحبت کرده و آن را بسیار عظیم و بزرگ توصیف کرده است و قطع به یقین عظمت و بزرگی که خداوند مطرح می‌کند، با عظمت و بزرگی که مد نظر ما است، تفاوت بسیاری دارد.

امام جمعه قزوین بیان کرد: خداوند عالم را با این همه عظمت و بزرگی، «متاع قلیل» معرفی کرده است اما وقتی به حکمت می‌رسد، آن را «خیر کثیر» معرفی می‌کند و درباره اخلاق پیغمبر(ص) هم می‌فرماید ما به پیغمبر(ص) خلق عظیم عنایت کردیم و پس از تولد حضرت فاطمه(س) هم این جمله را می‌فرمایند.

عابدینی خاطرنشان کرد: این تفسیرها همگی گویای عظمت و بزرگی حکمت بوده که برخورداری انسان از آن، نجات‌دهنده او در قیامت است.

وی ادامه داد: اعداد و ارقام نمی‌تواند عظمت و بزرگی زلزله قیامت را توصیف کند و این بزرگی به حدی است که هر مادری از هول و هراس آن، فرزند خود را رها می‌کند، در حالی که در شرایط عادی نظیر زلزله کرمانشاه، مادران خود را فدای فرزاندانشان کردند.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین خاطرنشان کرد: پس از زلزله قیامت همه چیز فاش و اخبار پشت پرده‌ها نمایان می‌‌شود و هر کسی که غیبت کرده و مال حرام خورده دیگر نمی‌تواند آن را انکار کند و این آتش جهنم است که او را رسوا می‌کند.

عابدینی افزود: در آن روز هر کسی به اندازه یک ذره کار خیر انجام داده باشد، نتیجه آن را مشاهده می‌کند و هر کسی به اندازه یک ذره کار ناخوشایند، خیانت، دزدی و دروغ مرتکب شده باشد، نتیجه آن را می‌بیند و در نظام اداری مدیران و کارکنان موظف هستند طبق عدالت و انصاف بالاترین سطح از خدمت را به ارباب‌رجوع ارائه دهند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار