سرپرست فرمانداری آبیک:
سرپرست فرمانداری شهرستان آبیک گفت: با تأیید نقشه‌ها توسط وزارت بهداشت، کلنگ احداث بیمارستان64 تختخوابی در این شهرستان به زمین زده می‌شود.
کد خبر: ۵۳۶۵۴۶
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۶ - ۰۸:۳۸ 11 December 2017
به گزارش تابناک از قزوین، سیدمحمدحسینی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آبیک اظهار داشت: طی جلسه‌ای که با عبدالمحمد زاهدی استاندار قزوین، مهرام رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان قزوین و فرزند مرحوم سمائیان از خیران شهرستان آبیک در استان برگزار شد، مقرر شد با مشارکت بخش خصوصی یعنی این فرد خیّر و بخش دولتی بیمارستان 64 تختخوابی در جنب بیمارستان شهدای آبیک احداث شود.

وی افزود: نقشه‌های تیپ بیمارستانی از سوی دانشگاه علوم پزشکی استان قزوین به وزارت بهداشت ارسال می‌شود که با تأیید نهایی نقشه‌ها توسط این وزارت‌خانه، در آینده نزدیک شاهد کلنگ‌زنی بیمارستان 64 تختخوابی در شهرستان آبیک هستیم.

سرپرست فرمانداری شهرستان آبیک ادامه داد: بخشی از اعتبارات ساخت بیمارستان 64 تختخوابی توسط فرد خیرّ، بخشی از اعتبارات برای تجهیزات آن توسط بخش دولتی و 10 درصد اعتبارات آن هم از شهرستان آبیک تأمین می‌شود.

حسینی اضافه کرد: با احداث بیمارستان 64 تختخوابی به کمک فرد خیر و دولت این پروژه احداث به بیمارستان شهدای آبیک الحاق می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: با ارسال نقشه‌های تأیید شده بیمارستان 64 تختخوابی از سوی بخش فنی دانشگاه علوم پزشکی استان قزوین پس از تأیید توسط وزارت بهداشت، خیر اعلام آمادگی کرده که به محض تأیید کلنگ‌زنی این پروژه صورت و عملیات اجرایی آغاز می‌شود.

این مسؤول بیان کرد: با توجه به اینکه بیمارستان شهدای آبیک وضعیت مطلوبی ندارد از طریق فرد خیر احداث بیمارستان جدید مطرح و دو جلسه در این زمینه برگزار شد و امروز در جلسه استان موضوع نهایی شد.

سرپرست فرمانداری شهرستان آبیک افزود: با توجه به نگرانی فرد خیر برای ساخت بیمارستان 64 تختخوابی مبنی بر اینکه هنگام ساخت باید تجیهزات بیمارستان هم تهیه شود، تجهیز بیمارستان توسط بخش دولتی و پرداخت 10 درصد اعتبارت از شهرستان آبیک تأمین می‌شود.

حسینی ادامه داد: برای ساخت بیمارستان 64 تختخوابی الحاقی به بیمارستان شهدا، حدود چهار هزار مترمربع بنا در نظر گرفته شده است.

وی اضافه کرد: رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان قزوین برای ساخت بیمارستان 64 تختخوابی پای کار آمد و فرد خیر هم پیشگام شد که دستش را می‌بوسیم و در کنارش تا پایان ساخت بیمارستان هستیم.

این مسؤول بیان کرد: داشتن بیمارستانی مناسب و استاندارد جزء دغدغه و مطالبات مردم و مسؤولان شهرستان آبیک بوده که از استاندار قزوین جهت فراهم کردن شرایط لازم برای احداث بیمارستان جدید در این شهرستان قدردانی می‌شود.

به گزارش فارس، بخش درمانگاه و کلینیک تخصصی بیمارستان 32 تختخوابی شهدای آبیک 13 خرداد ماه سال 92 با حضور معاون اول رئیس‌ جمهور دولت دهم افتتاح شد در حال حاضر که بیش از چهار سال از این موضوع می‌گذرد به طور کامل راه‌اندازی نشده و نارضایتی و دغدغه‌های مردمی را به همراه داشته است.

امید است با پیگیری مستمر مسؤولان شهرستان آبیک، رئیس دانشگاه علوم پزشکی قزوین و نگاه ویژه استاندار قزوین به احداث بیمارستان جدید 64 تختخوابی و مساعدت به فرد خیر،در آینده نزدیک شاهد افتتاح و بهره‌برداری این پروژه ضروری و مهم در شهرستان آبیک باشیم.

گفتنی است، مهرام رئیس دانشگاه علوم پزشکی قزوین در مصاحبه‌ای با فارس بیان کرده بود که نیازمند احداث یک بیمارستان با استانداردهای بیمارستانی و تخت کافی در کنار بیمارستان شهدای آبیک هستیم تا بتوان حداقل یک بیمارستان 64 تختخوابی با تخت کامل برای مردم با تأمین منابع مالی مورد نیاز توسط فرمانداری این شهرستان فراهم کرد که این مهم با کمک خیر و دولت مقرر است، اجرایی شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار