رئیس شورای شهر قزوین:
رئیس شورای اسلامی شهر قزوین با بیان اینکه با اجرای پروژه شهید انصاری شرقی، شرق به غرب شهر اتصال می‌یابد، گفت: شورای شهر همواره در جلسات خود در خصوص پروژه شهید انصاری شرقی به این مهم تأکید داشته که باید به داد مردم رسید.
کد خبر: ۵۳۶۵۴۸
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۶ - ۰۸:۳۸ 11 December 2017
به گزارش  تابناک از قزوین به نقل از خبرگزاری فارس از قزوین، حکمت‌اله داوودی در نشست مشترک استاندار و دیگر مدیران ارشد استانی با اعضای شورای اسلامی شهر، شهردار و مدیران شهری به منظور بررسی و حل مشکلات شهر قزوین و درباره مبحث شهید انصاری شرقی اظهار داشت: تاکنون برای طرح شهید انصاری شرقی، جلسات متعددی گذاشته شده و همچنین، بخشی از جلسات طرح جامع حمل و نقل و ترافیک به آن اختصاص داده شده است.

وی ادامه داد: مجموعه شورا و شهرداری در جریان بلاتکلیف ماندن طرح شهید انصاری شرقی در فشار مضاعف انتقادات به حق مردم قرار گرفتند.

رئیس شورای اسلامی شهر قزوین تصریح کرد: باوجود تأکید شورا و شهرداری در تعیین تکلیف پروژه شهید انصاری شرقی در ماه‌های گذشته، و اینکه همیشه تأکید داشته که باید به داد مردم شهر قزوین رسید، قرار شد طی سه تا چهار ماه این پروژه تعیین تکلیف شود، اما هنوز اتفاقی رخ نداده است.

داودی با بیان اینکه با اجرای پروژه شهید انصاری شرقی، شرق به غرب شهر اتصال می‌یابد، عنوان کرد: از آنجایی که قرار است خطوط تراموا یا اتوبوس تندرو در شهر اجرایی شود، با اجرای طرح شهید انصاری شرقی، محور خط تراموا از خیابان امام خمینی(ره) از طریق شهید انصاری شرقی به نقاط دیگر شهر متصل می‌شود.

این مسؤول با اشاره به بررسی طرح ساماندهی بلوار آیت‌الله خامنه‌ای شهر قزوین یادآور شد: ماهیت کاری تمام مغازه‌های مستقر در این محور چهره نازیبایی به شهر داده و نقطه قوت این است که تمام احکام کمیسیون ماده 100 تخریب موکول به اجرای طرح بوده و اگر شرایط خوبی برای کسبه فراهم کنیم، با متولیان مشارکت می‌کنند، اما متأسفانه تاکنون چنین اقدامی صورت نگرفته است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار