مديرعامل سازمان حمل‌ و نقل و ترافيک شهرداری قزوين:
مديرعامل سازمان حمل و نقل و ترافيک شهرداري قزوين گفت: تابلوهای چراغ راهنمايی هوشمند از 16 تقاطع همسطح شهر قزوين جمع‌آوری و به جای آن‌ها تابلوی راهنمای مسير نصب می‌شود.
کد خبر: ۵۳۶۵۵۶
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۶ - ۰۸:۴۸ 11 December 2017
به گزارش تابناک از قزوین، به نقل از روابط عمومی سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین، سعید جهانگیری اظهار داشت: طراحی، ساخت و نصب تابلوهای راهنمای مسیر در نقاط مختلف شهر یکی از دستور کارهای مهم این سازمان به شمار می‌رود چراکه این تابلوها نقش کلیدی در هدایت رانندگان به ویژه مسافران ایفا می‌کنند.

وی عنوان کرد: با توجه به ضرورت وجود تابلوهای راهنمای مسیر در تقاطع‌های شهر، 16 تقاطع شهر انتخاب شدند که تابلوی چراغ راهنمایی هوشمند این تقاطع ها جمع آوری و پس از آن تابلوی راهنمای مسیر در این تقاطع ها نصب شوند.

مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین تصریح کرد: پیش از این در تقاطع های شهر فقط تابلوی چراغ راهنمایی هوشمند وجود داشت که با جمع‌آوری این تابلوها و نصب تابلوهای راهنمای مسیر گام مهمی در راستای هدایت رانندگان برداشته می‌شود.

جهانگیری یادآور شد: نصب تابلوهای راهنمای مسیر در تقاطع‌ها با هدایت مسافران موجب کاهش بار ترافیکی تقاطع‌ها می‌شود که همین امر کاهش آلودگی هوا و صرفه‌جویی در مدت زمان سفرهای درون شهری شهروندان را هم به همراه دارد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار