مديرعامل شركت شهرک‌های صنعتی قزوین وعده داد
مديرعامل شركت شهرک‌های صنعتی استان قزوين گفت: مشكل سند مالكيت سرمايه‌گذاران و واحدهای صنعتی در شهرک صنعتي كاسپين2(آبيک) با همكاری فرمانداری، مديركل ثبت اسناد و املاک و دستگاه قضايی تا يک ماه آينده مرتفع می‌شود.
کد خبر: ۵۳۶۵۶۰
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۰ 11 December 2017
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از خبرگزاری فارس از قزوین، حمیدرضا خانپور در نشست صمیمی با صاحبان صنایع استان اظهار داشت: با توجه به اینکه واحدهای صنعتی مستقر در شهرک‌های صنعتی جهت انجام معاملات رسمی و جذب سرمایه‌گذاری و شرکای اقتصادی و تسهیلات ارزی نیاز مبرم به سند تفکیکی مالکیت دارد، تا یک ماه آینده انتقال سند بیش از 90 درصد از واحدهای صنعتی مستقر در شهرک صنعتی کاسپین دو(آبیک) آماده و به آن‌ها واگذار و با توکل به خدا مشکل 10 ساله این شهرک برطرف می‌شود.

وی با اشاره به مشکلات پیش آمده و طولانی شدن زمان انتقال سند مالکیت شهرک گفت: مهم‌ترین دلیل مشخص نبودن تعیین حدود زیاران و شهر آبیک بود که با برگزاری جلسات متعدد و همکاری و مساعدت دستگاه‌های ذیربط این مهم برطرف شده است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان قزوین تصریح کرد: تاکنون 130 قرارداد با متقاضیان سرمایه‌گذاری در شهرک صنعتی کاسپین دو(آبیک) منعقد شده که از این تعداد 21 واحد تولیدی با اشتغال 500 نفر پروانه بهره‌برداری أخذ کرده و در حال فعالیت است که تا  پایان سال جاری 10 واحد تولیدی دیگر با اشتغالزایی بالغ بر 150 نفر پروانه بهره‌برداری أخذ می‌کند.

گفتنی است در این نشست جمعی از واحدهای صنعتی مهم‌ترین مسائل و مشکلاتی  از قبیل سند مالکیت، ایجاد شبکه روشنایی در جاده دسترسی به شهرک، نصب تابلو راهنما در اتوبان، ارتقا حفاظت فیزیکی شهرک ، احداث تصفیه‌خانه فاضلاب، مسدود کردن راه‌های فرعی به ورودی شهرک، ایستگاه پمپاژ آب و تسریع در روند احداث واحدهای کارگاهی و تجاری را عنوان کردند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار