نماینده ولی فقیه در قزوین:
نماینده ولی فقیه در استان قزوین گفت: خدمات مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه باید هماهنگی کامل و صد درصدی با مطالبات رهبری داشته باشد و این هماهنگی با لفظ و شعار محقق نمی‌شود.
کد خبر: ۵۳۶۵۶۵
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۱ 11 December 2017
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از خبرگزاری فارس از قزوین، آیت‌الله عبدالکریم عابدینی در دیدار جمعی از اعضای شورای منطقه‌ای مرکز خدمات حوزه‌های علمیه کشور که در دفتر نماینده ولی فقیه در استان قزوین برگزار شد، اظهار داشت: خدمات حوزه‌های علمیه باید هماهنگی کامل و صد درصدی با مطالبات رهبری داشته باشد و باید بدانیم این هماهنگی با لفظ و شعار محقق نمی‌شود.

وی بر خدمات دو سویه مرکز خدمات حوزه‌های علمیه و طلاب تأکید کرد و گفت: همانطور که خدمت‌رسانی به طلاب و روحانیون از سوی مرکز خدمات حوزه‌های علمیه صورت می‌گیرد، طلاب و روحانیون هم باید منشأ خدمات باشند تا خدمات مرکز مدیریت یک سویه نباشد.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین بر هزینه هدفمند و هوشمندانه منابع توسط مرکز خدمات حوزه‌های علمیه تأکید کرد و افزود: باید خدماتی که ارائه می‌دهیم، کاملاً هدفمند و هوشمندانه باشد و در این مسیر جلب رضای الهی را به صورت کامل مد نظر قرار دهیم تا در قیامت سربلند باشیم.

عابدینی بیان کرد: این درست نیست که از خیران پولی دریافت شود و در اختیار شخص و یا مؤسسه‌ای قرار گیرد و هیچ نظارتی هم بر نحوه هزینه آن صورت نگیرد در حالی که امام علی(ع) تأکید کرده‌اند در هزینه اموالی که خودتان با زحمت به دست می‌آورید هم حساسیت داشته باشید.

وی با تأکید بر اینکه نباید فعالیت‌های مرکز خدمات حوزه‌های علمیه صرفاً مادی دیده شود، عنوان کرد: خدماتمان باید ذی‌طلبگی، روح‌طلبگی و معنویت طلبگی که عمیق‌ترین آن وارستگی از دنیا هست را تقویت کند و در استان ما مرحوم آیت‌الله باریک‌بین به همین شیوه زندگی کرد و به همین دلیل اگر خودشان نیز در این خصوص صحبت می‌کردند، بر دیگران اثرگذار بود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار