طی 6 ماهه نخست سال جاری محقق شد
حامیان و خیران تاکستانی بیش از 495 میلیون تومان به ایتام و فرزندان محسنین طی 6 ماهه نخست سال جاری به صورت نقدی و غیرنقدی کمک کردند.
کد خبر: ۵۳۶۵۶۶
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۲ 11 December 2017
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از خبرگزاری فارس از قزوین، فرهاد کُرد رئیس کمیته امداد شهرستان تاکستان در دیدار با امام جمعه تاکستان گزارشی از مشارکت خیران این شهرستان طی 6 ماهه نخست سال جاری ارائه کرد.

رئیس کمیته امداد شهرستان تاکستان در این دیدار با بیان اینکه حامیان و خیران در شهرستان تاکستان با این نهاد جهت خدمت‌رسانی مطلوب به نیازمندان همکاری مطلوبی دارند، اظهار داشت: حامیان و خیران تاکستانی بیش از 495 میلیون تومان به ایتام و فرزندان محسنین طی 6 ماهه نخست سال جاری به صورت نقدی و غیرنقدی کمک کردند.

وی افزود: کمک حامیان و خیران در شهرستان تاکستان به ایتام و فرزندان محسنین نسبت به مدت مشابه سال قبل دو در صد رشد داشته است.

رئیس کمیته امداد شهرستان تاکستان ادامه داد: دو هزار و 388 نفر از حامیان در این شهرستان حمایت مادی و معنوی 479 نفر از ایتام و مشمولان طرح محسنین را به عهده دارند.

کُرد با بیان اینکه حامیان در بخش‌های عمرانی، فرهنگی، درمانی و تحصیلی به  ایتام و مشمولان طرح محسنین در پنج ماهه نخست امسال کمک کردند، یادآور شد: طرح اکرام و ایتام با هدف مشارکت هرچه بیشتر خیران و نیکوکاران در کمک مادی و معنوی به ایتام و فرزندان محسنین اجرا شده است.

این مسؤول افزود: مردم نوعدوست تاکستان می‌توانند با شماره‌گیری سامانه همراه #028*7788* از طریق تلفن همراه و  وارد کردن مبلغ مورد نظر خود، در کمک به ایتام به کمیته امداد یاری رسانند.

گفتنی است در شهرستان تاکستان پنج هزار و 855 نفر تحت حمایت کمیته امداد بوده و از خدمات این نهاد بهره‌مند هستند.

یادآور می‌شود، دو هزار و 402 نفر از مددجویان در مناطق شهری و سه هزار و 453 نفر در مناطق روستایی ساکن هستند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار