مدیرکل کمیته امداد قزوین:
مدیرکل کمیته امداد استان قزوین مسکن و اشتغال را دو نیاز اصلی و جدی مددجویان تحت حمایت کمیته امداد اعلام کرد.
کد خبر: ۵۳۶۵۷۲
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۴ 11 December 2017
به گزارش  تابناک از قزوین به نقل از خبرگزاری فارس از قزوین، مجید مؤمنی مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان قزوین در حاشیه بازدید داود محمدی رئیس کمیسیون اصل 90 مجلس و نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی از دو خانواده مددجو، کمیته امداد را ملجأ و پناهگاه افرادی دانست که در زندگی مشکلاتی عدیده‌ای دارند.

وی ادامه داد: افرادی که به کمیته امداد مراجعه می‌کنند، دارای مشکلاتی هستند که عمده این مشکلات با اشتغال حل می‌شود از این رو باید با همت و تلاش برای حل مشکلات آن‌ها اقدام شود.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان قزوین اضافه کرد: کمیته امداد، با هدف یاری محرومان تشکیل شده بنابراین باید فرهنگ انفاق در جامعه شکل گیرد تا محرومیت‌زدایی هم نتیجه دهد.

مؤمنی افزود: مشکل مددجویان با اشتغال و مسکن رفع می‌شود برخی از خانوارهای تحت حمایت با یکی از این نیازها روبه‌رو هستند و برخی از خانوارها باید مسکن و اشتغال را برای آن‌ها فراهم کنیم.

این مسؤول تأکید کرد: اگر شغل برای مددجو فراهم شود آن‌گاه درآمد داشته و نیازی به کمک کسی ندارد و اگر مسکن هم داشته باشد، دیگر برای تأمین مسکن بخش قابل توجهی از درآمد خویش را برای هزینه‌های دیگر صرف می‌کند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان قزوین در توضیح خدمات حوزه مسکن به مددجویان یادآور شد: طی هفت ماهه نخست سال جاری 90 واحد مسکونی ساخته، خریداری و بازسازی شده و به مددجویان تحویل شده است.

گفتنی است در این دیدار نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی در منزل دو خانواده مددجو حاضر شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار