مدیرکل دامپزشکی قزوین مطرح کرد
مدیرکل دامپزشکی استان قزوین گفت: برای ایجاد ایمنی در واحدهای پرورش طیور بر علیه بیماری‌ها، 60 میلیون 956 هزار و 690 دز واکسن به اکیپ‌های مایه‌کوبی تحویل داده شده است.
کد خبر: ۵۳۶۷۲۵
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۸ 11 December 2017
سیدبهمن نقیبی در گفت وگو با خبرنگار تابناک در قزوین اظهار داشت: بر اساس آمارهای ثبت شده در سامانه GIS دامپزشکی، از ابتدای سال جاری تا روز دوشنبه 20 آذر ماه سال جاری میزان جوجه‌ریزی در واحدهای پرورش نیمچه گوشتی استان 17 میلیون 159 هزار و 650 قطعه بوده که این میزان جوجه‌ریزی پس از صدور مجوز بهداشتی جوجه‌ریزی در ادارات دامپزشکی شهرستان‌های تابعه انجام شده است.

وی تصریح کرد: برای ایجاد ایمنی در واحدهای پرورش طیور بر علیه بیماری‌ها، تمام طیور پرورشی در واحدهای صنعتی بر علیه بیماری‌های برونشیت، گامبورو، آنفلوآنزا، نیوکاسل و غیره واکسینه می‌شوند که در همین راستا 60 میلیون 956 هزار و 690 دز واکسن به اکیپ‌های مایه‌کوبی تحویل داده شده است.

مدیرکل دامپزشکی استان قزوین با اشاره به اهمیت صنعت مرغداری در استان به عموم مرغداران توصیه کرد: با توجه به آغاز فصل سرما، اجرای ضوابط بهداشتی- قرنطینه‌ای دامپزشکی را در واحدهای زیر پوشش جدی بگیرند تا شاهد بروز و شیوع بیماری‌های طیور در منطقه نباشیم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار