معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار قزوین گفت: لازم و ضروری است رؤسای کمیته‌های 13گانه و فرمانداران با آمادگی مناسب در راستای ارائه خدمات و استقبال از مسافران نوروزی با هدف تقویت گردشگری اقدامات لازم را اتخاذ کنند.
کد خبر: ۵۳۶۷۳۰
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۰ 11 December 2017
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از خبرگزاری فارس از قزوین، علی فرخزاد در نخستین جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر استان قزوین که صبح امروز در سالن باقرالعلوم استانداری قزوین تشکیل شد، با اشاره به ظرفیت‌های استان در تمام عرصه‌ها اظهار داشت: قزوین دارای مکان‌های تاریخی و گردشگری بسیاری است که می‌طلبد دستگاه‌های اجرایی عضو ستاد اجرایی خدمات سفر برنامه‌ریزی‌های لازم و راهکارهای مناسب را در خصوص ارائه خدمات بهتر به مسافران و گردشگران نوروزی پیش‌بینی کنند.

وی افزود: لازم و ضروری است رؤسای کمیته‌های 13گانه و فرمانداران با آمادگی مناسب در راستای ارائه خدمات و استقبال از مسافران نوروزی با هدف تقویت گردشگری اقدامات لازم را اتخاذ کنند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار قزوین تصریح کرد: شناساندن توانمندی‌ها و ظرفیت‌های استان قزوین به مسافران و گردشگران نوروزی باید بیش از پیش تبیین شده و برنامه‌ها با قوت بیشتری پیگیری شود.

فرخزاد تصریح کرد: هم‌افزایی مدیران عضو ستاد اجرایی خدمات سفر استان موجب می‌شود تا مسافران و گردشگران از تمام امکانات لازم بهره‌مند شوند.

این مسؤول ادامه داد: ارائه بروشورهای تبلیغاتی و اطلاع‌رسانی دقیق به مسافران نوروزی، ظرفیت‌های استان قزوین را بیش از پیش نمایان کرده و موجب توسعه گردشگری در استان می‌شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار قزوین مطرح کرد: در این زمینه می‌توانیم از ظرفیت‌های سازمان‌های مردمی بهره‌مند شویم که باید بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد.

فرخزاد عنوان کرد: می‌طلبد اقدامات لازم برای آماده‌سازی اقامتگاه‌های شهری و بین‌راهی برای اسکان مسافران و گردشگران نوروزی پیش‌بینی شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار