مدیرکل کمیته امداد استان قزوین گفت: مردم استان قزوین تاکنون 44 میلیارد و 387 میلیون ریال به زلزله زدگان کرمانشاه کمک کرده‌اند.
کد خبر: ۵۳۶۷۳۳
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۱ 11 December 2017
به گزارش تابناک از قزونی به نقل از خبرگزاری فارس از قزوین، مجید مؤمنی در جشن گلریزان روستای پیریوسفیان که در منزل یکی از خیران برگزار شد، اظهار داشت: استان قزوین 21 هزار و 800 خانوار تحت حمایت خود دارد که از این تعداد 9 هزار و 800 خانوار روستایی هستند.

وی ادامه داد: امروز تلاش کمیته امداد خدمت بی‌منت و توأم با عزت به نیازمندان و ایجاد استقلال معیشتی برای افرادی است که در تنگناهای اقتصادی دچار محرومیت و فقر شده‌اند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان قزوین با اشاره به اهمیت سرمایه اجتماعی گفت: لازمه سرمایه اجتماعی اعتماد عمومی است و باید خداوند سبحان را شاکر باشیم که باوجود توطئه‌های دشمنان شاهد مشارکت بالای مردم در زمینه کمک به زلزله زدگان کرمانشاه بودیم.

مؤمنی اعلام کرد: مردم استان قزوین تاکنون 44 میلیارد و 387 میلیون ریال به زلزله‌زدگان کرمانشاه کمک کرده‌اند که از این رقم یک میلیارد و 764 میلیون ریال نقدی و و مابقی کالا بوده که در قالب 80 محموله به مناطق زلزله‌زده ارسال شده است.

این مسؤول تصریح کرد: دومین عامل سرمایه اجتماعی انسجام اجتماعی است که در عرصه کمک به زلزله‌زدگان کرمانشاه مشاهده کردیم و وقتی زلزله کرمانشاه واقع شد، تمام ید واحده شدند و مصداق بارز «یدالله مع‌الجماعه» را در اقصی نقاط کشور از جمله قزوین شاهد بودیم.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان قزوین یادآور شد: امروز باید دست شما خیران و نیکوکاران را بوسید که در این عرصه گام برداشته‌اند و باقیات و صالحات را برای خویش رقم زده‌اند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار