معاون استاندار قزوین:
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار قزوین بر ضرورت مشارکت و هم افزایی دستگاههای اجرایی با هدف تقویت گردشگری در ایام نوروز ۹۷ تاکید کرد.
کد خبر: ۵۳۶۷۳۵
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۲ 11 December 2017
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از  خبرنگار مهر، علی فرخزاد در اولین جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر استان که در سالن باقرالعلوم استانداری برگزار شد اظهار کرد: برنامه ریزی لازم می بایست انجام شود تا دستگاههای اجرایی عضو ستاد با هدف تقویت گردشگری و شناساندن توانمندی ها و ظرفیت های استان به مسافران و گردشگران نوروزی بیش از گذشته اهداف ستاد را در استان عملی سازند.

وی ادامه داد:جلسه بعدی ستاد به ریاست استاندار تشکیل خواهد شد که لازم است روسای کمیته های ۱۳گانه و فرمانداران با آمادگی مناسب حضور یافته و به ارایه برنامه های در دست اقدام خود برای استقبال از مسافران نوروزی با هدف تقویت گردشگری بپردازند.

فرخزاد افزود: لازم است فرمانداران جلسات فرعی ستاد را نیز در شهرستان ها تشکیل دهند و با مدیریت مستمر برنامه های ستاد را در حوزه ی شهرستانی نیز با قوت پیگیری و گزارش نهایی را در جلسات ستاد استان ارایه دهند تا تصمیمی بدون پشتوانه ی اجرایی باقی نماند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار بیان کرد: ظرفیت سنجی نیز امر مهمی است که با هماهنگی و هم افزایی مدیران عضو ستاد امکان پذیر خواهد شد تا از تمامی امکانات لازم و موجود در این راستا بهره مند شویم.

وی تبلیغات و اطلاع رسانی را نیز اقدام بسیار ضروری اعلام کرد و ادامه داد: اطلاع رسانی و تبلیغات مناسب از توانمندی ها و ظرفیت های تاریخی، طبیعی و گردشگری استان به مسافران نوروزی امر بسیار مهمی است با عنایت به این امر که بسیاری از این پتانسیل ها هنوز ناشناخته باقی مانده است.

معاون استاندار ادامه داد: علاوه بر انجام تمهیدات لازم برای آماده سازی اقامت گاههای شهری و بین راهی می توان از برخی اماکن مسکونی به عنوان اقامت گاههای ارزان قیمت نیز استفاده کرد.

وی آموزش روسای شوراهای شهر و روستا و دهیاران را نیز در حوزه ی گردشگری ضروری اعلام کرد و افزود: تبلیغ و اطلاع رسانی از ظرفیت های گردشگری استان اگر بصورت اصولی انجام شود هر کدام از گردشگران به تنهایی سفیران و مبلغان استان خواهند بود که این امر با برگزاری دوره های آموزشی به اعضای شوراهای شهر و روستا و دهیاران در حوزه های روستایی بهتر محقق خواهد شد.

فرخزاد بهره مندی از ظرفیت های سازمان های مردمی را در تقویت گردشگری امر مهم و ضروری اعلام کرد که بایستی مورد توجه قرار گیرد.

معاون استاندار از مدیران و فرماندران عضو ستاد خواست تا به دلیل اهمیت موضوع در جلسات بعدی شخصا حضور داشته باشند.

در ابتدای این جلسه اعضای ستاد نظرات و پیشنهادهایی را در خصوص چگونگی استقبال از مسافران نوروزی ارائه کردند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار