رئیس اداره دامپزشکی شهرستان بوئین زهرا گفت: در هفت ماهه اول سال 96، برای بیش از 2 هزار تن شیر خام تولیدی در بوئین زهرا مجوز حمل بهداشتی - قرنطینه‌ای صادر شده است.
کد خبر: ۵۳۷۰۱۵
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۶ - ۲۰:۳۸ 11 December 2017
مهدی مهرزاده، رئیس اداره دامپزشکی شهرستان بوئین زهرا  در گفتگو با تابناک قزوین اظهار کرد: شیر تولیدی در شهرستان توسط مراکز و شرکت‌های جمع‌آوری شیر خام از دامداری‌های صنعتی جمع‌آوری می‌شود و پس از نظارت بر رعایت زنجیره سرد و آزمایشات لازم توسط مسئولین فنی و بهداشتی دامپزشکی مستقر در این مراکز ، برای دریافت مجوز حمل بهداشتی - قرنطینه‌ای به اداره دامپزشکی ارجاع داده می‌شود.

 مهرزاده افزود: مقصد حمل شیرهای جمع‌آوری شده عمدتا کارخانجات شیر و تولید لبنیات استان قزوین و استان‌های همجوار مانند البرز، تهران، گیلان و آذربایجان شرقی است.

مهرزداه تصریح کرد : اداره دامپزشکی شهرستان بوئین زهرا برای رفاه حال تولیدکنندگان و صرفه جویی در وقت ، براساس درخواست، به کلیه مسئولین فنی و بهداشتی واحدهای تولیدی برای صدور مجوز کد و رمز ورود به سامانه را تحویل داده و در این زمینه آماده همکاری می باشد، لذا از مدیران کلیه واحدهای تولید کننده شیر خام دعوت به عمل می آید، نسبت به معرفی مسئول بهداشتی برای دریافت کد و رمز ورود در اسرع وقت اقدام کنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار