سرپرست فرمانداری آبیک:
سرپرست فرمانداری شهرستان آبیک گفت: درب اتاق فرمانداری به روی معلولان باز بوده و در حد توان، حق این قشر را ادا کرده و آنان را نادیده نمی‌گیریم.
کد خبر: ۵۳۷۲۲۶
تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۱ 12 December 2017
به گزارش تابناک از قزوین به نقل زا خبرگزاری فارس از آبیک، سیدمحمد حسینی در همایش معلولان شهرستان آبیک که در سالن آمفی‌تئاتر شهید آوینی فرهنگسرای باران برگزار شد، اظهار داشت: به برکت نظام  جمهوری اسلامی خدمات ویژه‌ای به تمام اقشار به ویژه مددجویان تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی ارائه شده است.

وی افزود: دولت در لایحه بودجه که اخیرا به مجلس ارائه داده نگاه ویژه‌تری به معلولان داشته که بیانگر توجه ویژه به اقشار کم‌درآمد است.

سرپرست فرمانداری شهرستان آبیک ادامه داد: سال‌های گذشته به اقشار کم‌درآمد خیلی توجه نشده و امروز دولت درصدد فراهم کردن رفاه و امکانات ویژه‌تر برای اقشار ضعیف و کم درآمد است.

حسینی اضافه کرد: در زمینه مناسب‌سازی معابر، خیابان‌ها و ادارات بین هشت تا 10 جلسه برگزار شده که با تحقق این امر، شرایط و زمینه برای حضور معلولان در مکان‌های مختلف باید فراهم شود.

وی خاطرنشان کرد: مناسب‌‍سازی جزء وظایف دستگاه‌ها است که به آنان ابلاغ شده و شهرداری هم در این زمینه باید گام مثبت بردارد.

این مسؤول بیان کرد: به دلیل اینکه ادارات شهرستان آبیک از قبل ساخته شده‌اند، زمینه فراهم‌سازی میسر نیست.

سرپرست فرمانداری شهرستان آبیک افزود: دولت به دنبال این نیست که بخواهد پول را هزینه کند بلکه درصدد است با هزینه کردن، میزان اشتغال و سطح درآمد افراد تحت پوشش نهادهای حمایتی را ارتقا دهد.

حسینی ادامه داد: طی انعقاد تفاهم‌نامه‌ای با کارآفرینان شهرستان آبیک برای پنج نفر از مددجویان بهزیستی و پنج نفر از مددجویان کمیته امداد اشتغال ایجاد می‌شود که برای کارآفرینان تسهیلات ارزان قیمت و ویژه در نظر گرفته شده است.

وی با بیان اینکه معلولیت محدویت نیست، اضافه کرد: امروز معلولان خود را محدود نکرده‌اند و در عرصه‌های مختلف اعم از سیاسی، ورزشی، اجتماعی و غیره حضور فعال دارند.

این مسؤول خاطرنشان کرد: به عنوان نمونه مدیر عامل شرکت فیروز با توان ویژه این شرکت را مدیریت کرده و به عنوان نخبه در جامعه شناخته می‌شود.

سرپرست فرمانداری شهرستان آبیک تصریح کرد: درب اتاق فرمانداری به روی معلولان باز بوده و در حد توان، حق این قشر را ادا کرده و آنان را نادیده نمی‌گیریم.

حسینی  از زحمات و خدمات بسیار رئیس اداره بهزیستی شهرستان آبیک برای جامعه هدف و مردم شهرستان آبیک قدردانی و رضایت خود را از عملکرد این رئیس اداره اعلام کرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار