مديرعامل سازمان حمل‌ونقل و ترافيک شهرداری قزوين:
مديرعامل سازمان حمل‌ونقل و ترافيک شهرداري قزوين گفت: مسير دوچرخه‌سواری سرداران-مدنی که عمليات اجرايی احداث آن به پايان رسيده است، مناسب‌سازی می‌شود.
کد خبر: ۵۳۷۲۳۸
تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۵ 12 December 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک از قزوین، به نقل از روابط عمومی سازمان حمل‌ و نقل و ترافیک شهرداری قزوین، سعید جهانگیری اظهار داشت: مسیرهای دوچرخه شهر بر اساس طرح جامع ترافیک شهر قزوین در محدوده‌های مختلف شهر در حال احداث است و به‌ مرور پس از احداث مسیرهای مختلف تمام این مسیرها به هم مرتبط می‌شود.

وی افزود: پس از احداث مسیرها بحث ایمن‌سازی و مناسب‌سازی آن‌ها از اهمیتی بسیاری برخوردار است که با توجه به برنامه زمان‌بندی مشخص این پروژه‌ها هم در مسیرهای دوچرخه احداث‌شده اجرایی می‌شود.

مدیرعامل سازمان حمل‌ و نقل و ترافیک شهرداری قزوین تصریح کرد: در این راستا مناسب‌سازی مسیر دوچرخه سرداران-مدنی در دستور کار سازمان قرارگرفته است.

جهانگیری گفت: خط‌کشی، آسفالت و تابلوگذاری این مسیر انجام‌ شده و پس از مساعد شدن شرایط جوی در نخستین فرصت شابلون‌گذاری مسیر دوچرخه سرداران-مدنی هم انجام می‌شود.

این مسؤول یادآور شد: ایجاد مسیر امن برای دوچرخه‌سواران یکی از مهم‌ترین مأموریت‌های سازمان است و همواره سعی داریم با اجرای پروژه‌های ایمن‌سازی در راستای ترویج فرهنگ دوچرخه‌سواری گام برداریم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار