مدیرکل بهزیستی قزوین خبر داد
مدیرکل بهزیستی استان قزوین گفت: به زودی و با حمایت خیران، دو مرکز کلینیک صحرایی در مناطق زلزله‌زده کرمانشاه راه‌اندازی می‌شود.
کد خبر: ۵۳۷۲۴۳
تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۶ 12 December 2017
به گزارش تابناک از قزونی، علیرضا وارثی در جمع خبرنگاران شهرستان آبیک در حاشیه همایش معلولان شهرستان آبیک که در سالن آمفی‌تئاتر شهید آوینی فرهنگسرای باران شهر آبیک برگزار شد، در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین با اشاره به حمایت‌های اداره‌کل بهزیستی استان قزوین از مناطق زلزله‌زده کرمانشاه اظهار داشت: بیش از 16 محموله برای جامعه هدف بهزیستی استان کرمانشاه ارسال شده که ارزش ریال آن بیش از 24 میلیارد ریال بوده است.

وی با اشاره به راه‌اندازی کلینیک صحرایی مدرن در سرپل‌ ذهاب  افزود: به زودی با حمایت خیران دو مرکز کلینیک صحرایی در مناطق زلزله زده کرمانشاه راه‌اندازی می‌شود.

مدیرکل بهزیستی استان قزوین ادامه داد: با راه‌اندازی کلینیک‌های صحرایی خدمات توان‌بخشی شامل گفتاردرمانی، فیزیوتراپی و کاردرمانی به زلزله‌زدگان ارائه می‌شود.

وارثی اضافه کرد: در قالب طرح محب، دو تیم اورژانس اجتماعی از استان قزوین به مدت یک هفته در کرمانشاه حضور داشتند که تیم‌های جدید به این استان اعزام می‌شوند.

وی خاطرنشان کرد: توسعه جدی خدمات توان‌بخشی در زمینه معلولان نیازمند به نگهداری و نگهداری سالمندان و بیماران روان شهرستان آبیک در دستور کار اداره بهزیستی استان قزوین قرار دارد.

این مسؤول بیان کرد: در حال حاضر مکان اورژانس اجتماعی در شهرستان آبیک تهیه شده، نیروهای انسانی این مرکز شناسایی و مراحل گزینش را طی کرده‌ و از آموزش‌های لازم بهره‌مند شده‌اند.

مدیرکل بهزیستی استان قزوین افزود: منتظر اعتبارات هستیم که با تأمین آن به زودی و قطع به یقین، تا پایان آذرماه فعالیت اورژانس اجتماعی در شهرستان آبیک آغاز می‌شود.

وارثی ادامه داد: از جمله خدمات اورژانس اجتماعی می‌توان به پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی و جلوگیری از هرگونه آسیبی که در این شهرستان رخ می‌دهد، اشاره کرد.

وی اضافه کرد: طی بازدید از چند واحد صنعتی در شهرستان آبیک، برای ایجاد اشتغال معلولان این شهرستان قول‌های بسیار مساعدی داده شده که اشتغال بیش از 90 نفر در این واحدها فراهم می‌شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار