جانشین فرماندهی انتظامی قزوین خبر داد
جانشین فرماندهی انتظامی استان قزوین گفت: 50 درصد از تصادفات فوتی استان در سر صحنه و 50 درصد در انتقال به بیمارستان یا در بیمارستان صورت می‌گیرد.
کد خبر: ۵۳۷۲۵۲
تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۹ 12 December 2017
به گزارش خبرگزاری  تابناک از قزوین، به نقل از پایگاه خبری پلیس، سلمان امیری ظهر امروز در مراسم در آغاز طرح زمستانه در پلیس راه قزوین-زنجان اظهار داشت: طرح زمستانه از امروز 20 آذرماه با همکاری همه سازمان‌های خدمات رسان در امور ترافیکی آغاز شد و تا پایان اسفندماه سال جاری ادامه دارد.

وی ادامه داد: وجود بزرگراه‌ها، گردنه‌های برف گیر و راه‌های روستایی مهم همچون گردنه کوهین، قسطین‌لار، آوج و هجیب مرکز تردد بسیاری از خودروها است که همیشه مورد توجه ویژه ما قرار دارند.

جانشین فرماندهی انتظامی استان قزوین عنوان کرد: 28 دستگاه در امور ترافیکی و راه‌ها مشارکت دارند که لازم است مثل سنوات گذشته این تعامل و همکاری برقرار باشد.

امیری کرد: 50 درصد از تصادفات فوتی در سر صحنه و 50 درصد در انتقال به بیمارستان یا در بیمارستان صورت می‌گیرد که نیازمند حضور گسترده همکاران خود در اورژانس هستیم.

این مسؤول انتظامی با بیان اینکه حدود 21 دوربین سرعت سنج ثابت فعال است، اضافه کرد: بسیاری از تصادفات به علت عدم رعایت سرعت مطمئنه صورت می‌گیرد؛ البته محور ضیاءآباد به اشتهارد، قزوین- ساوه و قزوین همدان دوربین نصب شده اما راه‌اندازی نشده که باید این موضوع سریع‌تر حل شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار