معاون وزیر جهاد کشاورزی:
معاون مرکز نوسازی و تحول اداری وزارت جهاد کشاورزی گفت: 88 درصد مدیران این وزارت، مدیریت خود را تجربی کسب کرده و از این به بعد انتخاب مدیران بر اساس ارزیابی کارشناسی و تخصصی انجام می‌شود.
کد خبر: ۵۳۷۳۲۷
تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۳ 12 December 2017
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از خبرگزاری فارس از قزوین، علی عباسی در جلسه شورای راهبردی توسعه مدیریت که پیش از ظهر امروز در سالن جلسات استانداری قزوین برگزار شد، با بیان اینکه توانمند سازی مدیران و انتصاب آن‌ها بر اساس شایستگی در وزارت جهاد کشاورزی صورت گرفته است، اظهار داشت: 88 درصد مدیران این وزارت، مدیریت خود را تجربی کسب کرده و از این به بعد انتخاب مدیران بر اساس ارزیابی کارشناسی و تخصصی انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه انتخاب و انتصاب مدیران در سازمان‌ها و وزارتخانه‌ها در استان‌ها شایستگی‌های عمومی مدیران ارزیابی می‌شود، ادامه داد: این طرح طی مطالعات سه ساله انجام شده که در چهار استان کشور از جمله استان قزوین اجرا می‌شود.

معاون مرکز نوسازی و تحول اداری وزارت جهاد کشاورزی اضافه کرد: امیدواریم با انتخاب به جای مدیران و تربیت آن‌ها در دستگاه‌های اجرایی، دچار چالش‌های مدیریتی طی سال‌های آینده نشویم.

عباسی با بیان اینکه شایسته‌سالاری در وزارت جهاد عملیاتی می‌شود، تصریح کرد: طرح بهبود و توسعه هرم مدیریتی وزارت جهاد کشاورزی در سال 93 کلید خورد که هدف اصلی در این طرح دانش‌مداری و شایسته‌سالاری بر مبنای اخلاق اسلامی بوده که بر پایه چهار محور است.

این مسؤول مطرح کرد: از دیگر اهداف طرح بهبود و توسعه هرم مدیریتی وزارت جهاد کشاورزی، شناسایی نیازهای آموزشی هدفمند برای توانمندسازی مدیران و کارکنان، ایجاد زمینه مناسب برای اعطای پاداش و ارزیابی ویژگی‌های علمی و رفتاری داوطلبان است.

معاون مرکز نوسازی و تحول اداری وزارت جهاد کشاورزی عنوان کرد: یکی از مشکلات انتصاب مدیران کنونی عدم برنامه‌ای راهبردی در پرورش مدیران است که باید با ارائه راهکارهای مناسب به منظور انجام وظایف، آن را محقق کرد.

عباسی توضیح داد: امیدواریم با تربیت نیرویی مؤثر و کارآمد، فکر و مدیریت صحیح  بتوانیم در مسیر اهداف سازمانی حرکت کرده و گام‌های ارزنده‌ای برداریم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار