رئیس نظارت بر بهداشت عمومی دامپزشکی استان:
رئیس اداره نظارت بر بهداشت عمومی و مواد غذایی اداره کل دامپزشکی استان قزوین گفت: ضروری است نام واحد تولید کننده و تاریخ تولید و تاریخ انقضای یک ماهه بر روی تخم مرغ پرینت شود.
کد خبر: ۵۳۷۳۹۲
تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۰ 12 December 2017
به گزارش تابناک از قزوین، دکتر راول غلامپور اقدمی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین اظهار کرد: اداره کل دامپزشکی استان قزوین در را ستای وظایف قانونی و ذاتی به عنوان دستگاه نظارتی و به منظور حفظ سلامت مصرف کنندگان نسبت به معدوم سازی تخم مرغ‌های فاقد هویت عرضه شده در سطح استان اقدام خواهد کرد.

رئیس اداره نظارت بر بهداشت عمومی و مواد غذایی اداره کل دامپزشکی استان قزوین افزود: تمامی تخم مرغ‌های مورد عرضه از مبدا داخل یا خارج استان بایستی از واحدهای مجاز و دارای پروانه بهداشتی بهره برداری معتبر ( دارای کد پروانه بهداشتی ) ودارای گواهی حمل بهداشتی که در آن اطلاعات شامل نام واحد مرغداری، تناژ محموله، مبداء و مقصد است، تهیه و حمل شود.

وی تصریح کرد: براساس سیاست و دستورالعمل سازمان دامپزشکی کشور و نظر مساعد انجمن صنفی واحدهای بسته بندی تخم مرغ و مدیریت واحدهای تولید کننده تخم مرغ خوراکی ضروری است نام واحد تولید کننده و تاریخ تولید و تاریخ انقضای یک ماهه بر روی تخم مرغ پرینت شود.

این مسئول در پایان از شهروندان خواست: از خرید تخم مرغ فاقد شناسه و هویت نیز نگهداری شده در شرایط نامناسب دمایی خودداری کنند و در صورت مشاهده چنین محموله هایی، به منظور پیگیری قانونی از طریق پیامک به شماره 50001512 به اداره دامپزشکی اطلاع رسانی شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار