مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان قزوین:
مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان قزوین از برگزاری نخستین نمایشگاه تخصصی کمپینگ، آفرود و کوهنوردی در قزوین خبر داد.
کد خبر: ۵۳۷۳۹۹
تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۴ 12 December 2017
به گزارش تابناک از قزوین، به نقل از روابط عمومی شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان قزوین، هادی طاهرخانی اظهار داشت: نخستین نمایشگاه تخصصی کمپینگ، آفرود و کوهنوردی از 21 لغایت 24 آذر ماه به مدت 4 روز در فضایی به مساحت 4000 مترمربع برگزار می‌شود.

وی افزود: با توجه به پتانسیلی که در زمینه گردشگری و طبیعت‌گردی در کشور ایران وجود دارد، بسیاری از جوانان از تمامی اقشار به سمت این ورزش پر هیجان روی آورده‌اند.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان قزوین ادامه داد: 40 مشارکت کننده در حوزه‌های تولید تجهیزات آفرود و تجهیزات کمپینگ و کوهنوردی در نمایشگاه فوق حضور دارند.

طاهرخانی گفت: معرفی گروه‌های مستندساز ورزش‌های ماجراجویانه، تقدیر از برندگان مسابقات دارای تولینگ انتخابی جهانی، مسابقات ماشین کنترلی سوختی، مسابقات رالی دو دیفرانسیل و غیره از جمله برگزاری برنامه‌های جانبی نمایشگاه فوق است.

وی افزود: نمایشگاه تخصصی کمپینگ، آفرود و کوهنوردی در مدت برگزاری، صبح‌ها از ساعت 9 الی 12 و بعد از ظهرها از ساعت 15 الی 20 در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی استان قزوین برگزار می‌شود و پذیرای بازدیدکنندگان است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار