مدیرکل استاندارد قزوین:
مدیرکل استاندارد استان قزوین گفت: از ابتدای سال جاری تا پایان آبان ماه در کمیته‌های علائم برگزار شده با صدور ۱۵ گواهینامه انطباق معیار مصرف انرژی موافقت شد.
کد خبر: ۵۳۷۴۰۳
تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۷ 12 December 2017
به گزارش تابناک از قزوین، محمودرضا طاهری در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در قزوین اظهار داشت: کارشناسان استاندارد در بازرسی سرزده از غرفه‌های عرضه مستقیم کالا در نمایشگاه‌های استان از 12 غرفه بازدید به عمل آوردند.

وی افزود: در این بازرسی شیشه‌شوی غیراستاندارد مشاهده شد و ضمن اخطار به مسئول غرفه مربوطه از ادامه عرضه و فروش آن نیز جلوگیری به عمل آمد.

مدیرکل استاندارد استان قزوین تاکید کرد: شهروندان هنگام خرید به علامت استاندارد روی کالا توجه کنند و در صورت مشاهده فروش هر گونه کالای غیراستاندارد مراتب را به این اداره کل اطلاع دهند.

طاهری گفت: از ابتدای سال جاری تا پایان آبان ماه در کمیته‌های علائم برگزار شده با صدور 15 گواهینامه انطباق معیار مصرف انرژی موافقت شد.

وی گفت: این گواهینامه‌های انطباق برای فرآیند تولید شیشه جام، آجر رسی در صنعت ساختمان، تولید فرش ماشینی در صنعت نساجی، تولید کمپوت، کنسرو، کنسانتره و آب میوه و تولید روغن و الکل در صنعت غذایی صادر شده که هدف تشویق صنعتگران و تجار برای برنامه‌ریزی در جهت صرفه‌جویی در مصرف انرژی و کاهش هزینه‌ها است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار