معاون مرکز نوسازی و تحول اداری وزارت جهاد کشاورزی:
معاون مرکز نوسازی و تحول اداری وزارت جهاد کشاورزی گفت: انتصاب مدیران در وزارت جهاد کشاورزی بر اساس شایستگی و توانمندی صورت می‌گیرد.
کد خبر: ۵۳۷۴۱۰
تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۰ 12 December 2017
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از ایسنا منطقه قزوین، علی عباسی امروز در جلسه شورای راهبردی توسعه مدیریت که در محل استانداری قزوین برگزار شد، اظهار کرد: ۸۸ درصد مدیران وزارت جهاد کشاورزی مدیریت را تجربی کسب کرده‌اند.

وی افزود: برای تحقق شایسته‌سالاری طرح شناسایی و توانمندسازی مدیران و انتصاب بر اساس شایستگی در وزارت جهاد کشاورزی عملیاتی شده است.

معاون مرکز نوسازی و تحول اداری وزارت جهاد کشاورزی خاطرنشان کرد: ازاین‌پس انتخاب مدیران میانی و ارشد وزارتخانه و سازمان‌ها در استان‌ها بر اساس ارزیابی کارشناسی و تخصصی صورت می‌گیرد.

عباسی تصریح کرد: در اجرای این طرح که بر اساس مطالعات سه‌ساله صورت گرفته پردیس‌های کانون ارزیابی و توسعه و شناسایی مدیران در چهار استان کشور ازجمله قزوین عملیاتی می‌شود.

وی یادآور شد: در این مدل، شایستگی‌های عمومی مدیران ارزیابی‌شده و در چهار حوزه، شایستگی‌ها بررسی می‌شود و شش شایستگی اصلی و ۳۰ زیر شایستگی تعریف‌شده است.

عباسی اظهار کرد: در این طرح ۱۱۲ مورد از توانمندی و شایستگی‌ها بررسی می‌شود و در مدیران ارشد ۶۴ رفتار و میانی ۱۳ رفتار بررسی می‌شود.

وی گفت: در سطح وزارت خانه ۱۷۰۰ نفر ارزیابی‌شده‌اند و با تشکیل پردیس در استان‌های کرمان، خراسان شمالی، اصفهان و قزوین به‌صورت عملیاتی این طرح آغاز می‌شود.

معاون مرکز نوسازی و تحول اداری وزارت جهاد کشاورزی افزود: با اجرای این طرح امیدواریم ضمن جلوگیری از انتصاب‌های سلیقه‌ای و فشارهای سیاسی و خارجی موضوع شایسته‌سالاری در انتصاب مدیران وزارت جهاد کشاورزی محقق شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار