معاون استاندار قزوین عنوان کرد
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار قزوین گفت: از 638 سهمیه سال گذشته 590 وام مسکن به خانواده‌های شهدا و ایثارگران پرداخت شده و مابقی هم در حال انجام است.
کد خبر: ۵۳۷۴۸۳
تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۵ 12 December 2017
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از خبرگزاری فارس از قزوین، جلسه‌ تجلیل از مدیران بانک‌های استان قزوین در پرداخت تسهیلات مسکن به جامعه ایثارگران در دفتر جلسات معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار قزوین برگزار شد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار قزوین در این جلسه از زحمات مدیران عامل بانک‌ها در پرداخت وام مسکن به جامعه ایثارگران که بهترین مردم هستند، قدردانی کرد و با اشاره به اینکه از 638 سهمیه سال گذشته 590 وام مسکن به خانواده‌های شهدا و ایثارگران پرداخت شده و مابقی هم در حال انجام است، یادآور شد: تحقق این مهم بیانگر جذب 98 درصدی این وام به آن‌ها است.

منوچهر حبیبی با بیان اینکه باید خدمات‌رسانی به جامعه ایثارگران در دستور کار همه مسؤولان باشد، بیان کرد: مدیران بانک‌ها از جمله این مسؤولان هستند که باید در پرداخت تسهیلات مسکن به منظور رفع مشکلات خانه‌دار شدن آن‌ها اهتمام ویژه داشته باشند.

وی با اشاره به اینکه مدیران بانک‌ها اهتمام جدی در پرداخت وام مسکن به جامعه ایثارگران داشتند، عنوان کرد: این همکاری هم باید در سال جاری تداوم یابد تا مشکل صاحب خانه‌دار شدن تعداد بیشتری از این قشر معظم جامعه برطرف شود.

غلامرضا حقایق‌پور مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین با بیان اینکه ایثارگران حق بزرگی بر گردن ما دارند، اظهار داشت: امروز امنیت و آرامشی که در جامعه حاکم است را مدیون رشادت‌های و ایثارگری‌های این قشر هستیم.

وی افزود: هر خدمتی که به خانواده‌های شهدا و ایثارگران ارائه شود در برابر صبر و استقامت آن‌ها که در دوران قبل از انقلاب و هشت سال دفاع مقدس متحمل شدند، ناچیز است.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین با اشاره به اینکه برخی از جامعه ایثارگران در تأمین مسکن دچار مشکل هستند، مطرح کرد: پرداخت وام مسکن به این قشر معظم جامعه می‌تواند خانه‌دار شدن آن را برطرف کند.

حقایق‌پور با اشاره به اینکه هر ساله سهمیه پرداخت وام مسکن به جامعه ایثارگران توسط بانک‌های عامل به بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین ابلاغ می‌شود، گفت: در سال 94، از سهمیه اعلام شده 84 درصد وام‌ها به این قشر معظم جامعه تخصیص یافت.

این مسؤول اضافه کرد: در سال گذشته با همت و تلاشی که مدیران بانک‌ها در پرداخت تسهیلات مسکن به جامعه ایثارگران داشتند، جذب وام‌ها به 98 درصد ارتقا یافت.

گفتنی است در این جلسه، مسؤولان حاضر از تلاش‌های مدیر بانک‌های تجارت، رفاه، ملی، سپه، مسکن، صادرات و ملت در پرداخت وام مسکن به جامعه ایثارگران با اهدای لوح تقدیر و هدایایی تجلیل کردند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار