رئیس هیأت ورزش‌های رزمی قزوین خبر داد
رئیس هیأت ورزش‌های رزمی استان قزوین گفت: تیم کیک‌بوکسینگ این هیأت مقام دوم تیمی کشور را در مسابقات قهرمانی کشور الیت کیک‌بوکسینگ کسب کرد.
کد خبر: ۵۳۸۹۸۸
تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۶ 16 December 2017
افشین هادی‌چگینی در گفت‌وگو با خبرنگار تابناک در قزوین با اشاره به برگزاری مسابقات قهرمانی کشور الیت کیک‌بوکسینگ از 22 تا 24 آذر ماه سال جاری به میزبانی هیأت رزمی استان قزوین و هیأت شهرستان بویین‌زهرا خبر داد و اظهار داشت: این دوره از رقابت‌ها در سالن تختی به نام جام شهدای الیاس چگینی شهید مدافع حرم و شهید حسن جعفری جانباز و شهید دفاع مقدس با حضور 22 استان و 300 شرکت‌کننده برگزار شد.

وی ادامه داد: مسابقات قهرمانی کشور الیت کیک‌بوکسینگ با برنامه‌ریزی عالی و با نظم خاص و با مدیریت و زحمات محمدرضا عباسی رئیس جوان ورزش‌های رزمی شهرستان بویین‌زهرا، استاد داوطلب رئیس سبک الیت کیک‌بوکسینگ کشور و استاد چگینی رئیس هیأت ورزش‌های رزمی استان قزوین و فخاری اداره ورزش و جوانان شهرستان بویین زهرا برگزار شد.

رئیس هیأت ورزش‌های رزمی استان قزوین اضافه کرد: این مسابقات با حضور عباس علایی‌مقدم سرپرست اداره‌کل ورزش و جوانان، درویشی رئیس اداره ورزش، میرعزیزی رئیس روابط عمومی اداره‌کل ورزش و جوانان، ابوالفضل ذوالقدر مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قزوین و عضو هیأت‌رئیسه هیأت ورزش‌های رزمی استان قزوین، خدایاری معاون فرماندار و حسینی رئیس شورای شهرستان بویین زهرا برگزار شد.

هادی‌چگینی با اشاره به نتایج مسابقات قهرمانی کشور الیت کیک‌بوکسینگ مطرح کرد: در این رقابت‌ها استان گیلان 14 مدال طلا، 15 نقره و هفت برنز، استان قزوین پنج مدال طلا، 12 نقره و 18 مدال برنز و استان چهارمحال بختیاری هم سه مدال طلا، یک نقره و سه برنز را کسب کرد و این تیم‌ها عناوین اول تا سوم را به خود اختصاص دادند.

گفتنی است، ناظری فدراسیون در این دوره مسابقات را، استاد چگینی رئیس هیأت ورزش‌های رزمی استان قزوین برعهده داشت.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار