مدیر کل تجهیز و نوسازی مدارس استان البرز با بیان اینکه ۱۸ درصد مدارس این استان فرسوده هستند گفت:در این راستا نیاز است ۱۲۸ مدرسه تخریب و بازسازی شود.
کد خبر: ۵۳۹۲۵۳
تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۲ 16 December 2017
به گزارش تابناک : فرامرز مهدوی اظهار کرد: مدارسی که در البرز فرسوده و نیاز به تخریب و بهسازی دارند به شکل مشخص در سامانه ثبت شده است.

وی در ادامه افزود: علاوه برتعداد مدارسی که نیاز به بازسازی مجدد دارند ۱۵ درصد نیز  نیازمند مقاوم سازی است وشامل ۱۲۳ مدرسه می شود.

مدیر کل تجهیز و نوسازی مدارس استان البرز با اشاره به اقدامات انجام گرفته در خصوص مدارس فرسوده خاطر نشان کرد: پیش بینی اعتبارات در موافقت نامه های سالیانه برای تعمیرات اساسی و بهسازی برخی از مدارس فرسوده ذکر شده است که این اعتباراز محل استانی است.

وی افزود: اعتبارات سالیانه در کمیته برنامه ریزی بررسی و نسبت به همان سال اعتبار تخصیص یافته را در نظر می گیرند و براساس اولویت بندی تعمیرات و بهسازی مدارس انجام می شود.

مهدوی در پاسخ به سوال خبرنگار قدس آنلاین مبنی بر میزان مشارکت خیرین در این امر گفت: ۲۶۴ خیر مدرسه ساز در استان وجود دارد که در سامانه خیرین مدرسه ساز ثبت شده اند و تعداد بسیاری دیگر در زمینه های مختلف نوسازی مدارس کمک می کنند.

وی در پایان افزود : سال جاری ۱۵ مدرسه در البرز نو سازی و در آغاز سال تحصیلی تحویل آموزش و پرورش استان شده است.





منبع : قدس آنلاین 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار