با حضور نمایندگانی از دستگاه‌ها
مسؤول صدور پروانه اداره‌کل دامپزشکی استان قزوین گفت: گروه کارشناسی مشترک، با حضور نمایندگانی از دستگاه‌ها و سازمان‌های مرتبط با واحدهای پرورش طیور و واحدهای مرغداری را بازدید و نواقص احتمالی را متذکر می‌شوند.
کد خبر: ۵۳۹۹۱۳
تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۶ - ۲۲:۲۹ 17 December 2017
شهرام نجاری در گفت‌وگو با خبرنگار تابناک در قزوین اظهار داشت: گروه کارشناسی مشترک، با حضور نمایندگانی از دستگاه‌ها و سازمان‌های مرتبط با واحدهای پرورش طیور و واحدهای مرغداری را بازدید و نواقص احتمالی را متذکر می‌شوند.

وی افزود: با توجه به وضعیت جوی و آغاز فصل سرما و احتمال افزایش وقوع بیماری‌های واگیردار و مشترک طیور و وضعیت  انتشار بیماری‌های فوق حاد تنفسی طیور در منطقه، با پیشنهاد اداره‌کل دامپزشکی استان قزوین نسبت به تشکیل گروه کارشناسی مشترک با حضور نمایندگانی از کمیته پدافند غیرعامل استانداری، معاونت بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی و سازمان‌های نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی و شورای نظام دامپزشکی استان با محوریت و دبیری اداره‌کل دامپزشکی استان قزوین تشکیل شد.

مسؤول صدور پروانه اداره‌کل دامپزشکی استان قزوین اضافه کرد: با هدف انجام ممیزی و بازدید کارشناسی از واحدهای پرورش طیور استان از جمله واحدهای پرورش مرغ مادر و تخمگذار به منظور شناسایی نواقص فنی و بهداشتی و قرنطینه‌ای در ساختار و تأسیسات واحدهای مرغداری اقدام و نواقص موجود به صورت تصویری مستند و نسبت به ارائه راهکارهای رفع نقص و انجام بازدید مجدد اقدام می‌شود.

نجاری گفت: جوجه‌ریزی در واحدهای پرورش مرغ مادر و تخم‌گذار در قزوین پس از تأیید تیم ممیزی امکان‌پذیر است.

گفتنی است، این اقدامات در راستای حفظ و صیانت از سرمایه‌های دامی استان، اشتغال پایدار و تدام تولید گوشت طیور و تخم مرغ خوراکی در استان و با هدف بهبود عملکرد واحدهای مرغداری استان صورت می‌گیرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار