فرماندار محمودآباد گفت: از ابتدای سال جاری 62 درصد از متقاضیان اشتغال شامل 722 نفر در محمودآباد مشغول به کار شدند.
کد خبر: ۵۴۰۷۳۴
تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۵ 19 December 2017
به گزارش تابناک : یحیی یوسف پور اظهار داشت: بر اساس سامانه رصد هزار و 160 نفر سهمیه اشتغال شهرستان محمودآباد تا پایان سال 96 است و تاکنون 62 درصد آن به تعداد 722 نفر در فرصت های شغلی راه اندازی شده مشغول به کار شدند.
وی گفت: در اجرای برنامه ششم در کشور باید 970 هزار نفر تا پایان سال 96 باید ایجاد شود که دولت تمهیدات خوبی در قالب سامانه بهنیاب و طرح تسهیلات روستایی و مشاغل خانگی و طرح کارورزی و بند د تبصره 16 اتخاذ کرده وتحقق این مهم نیاز به همراهی و تلاش بیش از پیش کلیه دستگاههای دولتی در این حوزه است.
فرماندار محودآباد افزود: در بحث کارورزی و بکارگیری فارغ التحصیلان دانشگاهی سهمیه شهرستان 153 فارغ التحصیل بیکار می باشد که در این راستا 47 واحد صنعتی اعلام آمادگی کردند و تا به امروز 13 نفر مشغول بکار شدند.
نماینده عالی دولت در شهرستان محمودآباد خاطر نشان کرد از ردیف تبصره 16 بند د از محل کمیته امداد امام خمینی (ره) مبلغ یک میلیارد و 75 میلیون تومان تسهیلات بانکی به این شهرستان تخصیص داده شده است که در قالب اجرای 543 طرح اشتغالزایی مبلغ 915 میلیون تومان برابر با 85 درصد آن اختصاص داده شده است.
وی افزود در اجرای همین ردیف و از محل اداره بهزیستی مبلغ یک میلیارد و 135 میلیون تسهیلات بانکی به این شهرستان تخصیص داده شده است که در قالب اجرای 51 طرح اشتغالزایی 880 میلیون تومان برابر 76 درصد آن اختصاص یافته است.
فرماندار محمودآباد گفت از محل اعتبارات بسیج سازندگی مبلغ 160 میلیون تومان در قالب اجرای 19 طرح اشتغالزایی پرداخت شده است.
رئیس ستاد رفع موانه تولید و اشتغال شهرستان محمودآباد خاطر نشان کرد : در بحث پرداخت تسهیلات سرمایه در گردش سامانه بهنیاب صنعت و معدت و تجارت به واحدهای صنعتی 28 واحد صنعتی اقدام به ثبت نام کردند که 20 واحد معرفی به بانک شدند که 3 واحد صنعتی موفق به اخذ 3 میلیارد و 400 میلیون تومان تسهیلات شدند.
وی در پایان گفت: در حوزه کشاورزی 99 متقاضی برای اخذ تسهیلات بانکی اقدام به ثبت نام نمودند که 37 طرح مصوب شده و 11 متقاضی موفق به اخذ 3 میلیارد و 730 میلیون تومان تسهیلات از بانک عامل شدند.





منبع : مهر 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار