نماینده ولی‌فقیه در قزوین:
نماینده ولی‌فقیه در استان قزوین در دیدار رئیس جدید دانشگاه پیام نور استان با بیان اینکه دانشگاه پیام نور سابقه خوبی در فعالیت‌های دینی دارد، گفت: مسؤولیت‌ها فرصتی برای خدمت به مردم و جلب رضایت خداوند است.
کد خبر: ۵۴۳۱۵۴
تاریخ انتشار: ۰۴ دی ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۹ 25 December 2017

 به گزارش خبرگزاری تابناک از قزوین، آیت‌الله عبدالکریم عابدینی ظهر امروز در دیدار رضا رسولی‌شربیانی رئیس جدید دانشگاه پیام نور استان قزوین اظهار داشت: دانشگاه پیام نور سابقه بسیار خوبی در فعالیت‌های دینی و مذهبی داشته و زمینه پیشرفت فرصت‌های دینی در این دانشگاه وجود دارد.

وی تصریح کرد: فرصت‌هایی که در اختیار مسؤولان قرار می‌گیرد بسیار ارزشمند است و باید از آن فرصت‌ها برای خدمت هر چه بیشتر به مردم استفاده شود و بدانیم همیشه این فرصت‌ها در اختیار مسئولان قرار نمی‌گیرد.

نماینده ولی‌فقیه در استان قزوین با تأکید بر اینکه مسؤولان باید به‌گونه‌ای کار کنند که در قیامت و در پیشگاه خدا سربلند باشند، افزود: در منابع دینی تأکید شده است خسارتمندترین انسان‌ها کسانی هستند که وقت خود را صرف روزمرگی‌ها می‌کنند و از خدمت حقیقی به خلق خدا که مورد تأکید حضرت حق قرار دارد باز می‌مانند.

عابدینی عنوان کرد: در منابع دینی تأکید شده است، کسانی که همواره به فکر دنیای خود هستند و قیامت خود را در نظر نمی‌گیرند و آن را رها کرده‌اند، در قیامت پشیمان شده و می‌گویند ای کاش با رسول خدا(ص) هماهنگ می‌شدیم.

وی با تأکید بر اینکه دوستی‌ها می‌باید بر مبنای تقوا صورت بگیرد، خاطرنشان کرد: اگر دوستی‌ها بر مبنای تقوا صورت نگیرد و برای منافع شخصی و دنیایی کسی را به دوستی انتخاب کنیم، خسارت خواهیم دید و از مسیر درست منحرف می‌شویم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار