معاون عمليات سازمان آتش نشاني و خدمات ايمني شهرداري قزوين گفت : آتش نشانان قزوين در آذر ماه امسال در 252 عمليات مختلف امداد و نجات و اطفاء حريق حاضر شدند .
کد خبر: ۵۴۳۳۶۶
تاریخ انتشار: ۰۴ دی ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۵ 25 December 2017

قدیر موسی خانی، معاون عمليات سازمان آتش نشاني و خدمات ايمني شهرداري قزوين در گفتگو با تابناک قزوین اظهار کرد: تماس‎هاي مردمي با سامانه 125 آتش نشاني قزوين در آذر ماه سال 1396، آتش نشانان را به 252 عمليات مختلف امداد و نجات و اطفاء حريق رهسپار کرد که آتش نشانان با اقدام سريع و اعزام به موقع نسبت به رفع خطر و ايمن سازي محل حادثه اقدام کردند.
وي در ادامه افزود : عمليات‌هاي انجام شده در این مدت مربوط به تصادف یا واژگوني خودرو 12 مورد، حريق منزل مسکوني و مغازه 25 مورد، حريق خودرو 10 مورد، محبوس شدن داخل آسانسور 39 مورد، محبوس شدن داخل منزل مسکوني 14 مورد، نشت گاز منوکسید کربن 16 مورد ، مشاهده و گير کردن حيوانات وحشي 9 مورد، آتش سوزي سطل زباله و ضايعات و علف های هرز 33 مورد، حریق باغ 17 مورد، 5 مورد خارج کردن حلقه انگشتري و 61 مورد حوادث دیگر بوده که آتش نشانان با حضور به موقع و اقدام سريع نسبت به ايمن سازي محل حادثه و کاهش خطر اقدام کردند.
موسی خانی در ادامه با اشاره به اينکه گستره فعاليت‌هاي اين سازمان صرفاً مهار آتش سوزي نمي‌باشد، تصريح کرد: آتش نشانان ايستگاه‌هاي 8 گانه قزوين به تمامي حوادث امداد و نجات و اطفاء حريق در حوزه شهري و حتي در بعضي موارد "به واسطه درخواست کمک از شهرهاي استان" درحوزه برون شهري نيز خدمت رساني مي کنند.
معاون عملیات سازمان آتش نشاني با اشاره به لزوم فراگیری آموزش های ایمنی و نگهداری یک دستگاه خاموش کننده در منزل و محل کار ؛ از عموم شهروندان درخواست کرد تا با رعايت کامل موارد ايمني از وقوع حوادث مختلف جلوگيري کرده و در زمان بروز هرگونه حادثه ضمن حفظ خونسردی با شماره 125 آتش نشانی تماس حاصل کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار