از هفته بیست و چهارم لیگ برتر فوتسال تیم گیتی‌پسند اصفهان در مشهد با فرش آرا دیدار می‌کند.
کد خبر: ۵۴۴۳۷۷
تاریخ انتشار: ۰۶ دی ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۶ 27 December 2017

به گزارش تابناک : لیگ برتر فوتسال با انجام 7 دیدار در روز پنج‌شنبه 7 دی‌ ماه وارد هفته بیست و چهارم می‌شود و در این هفته گیتی‌پسند اصفهان با فرش آرا مشهد بازی خواهد کرد.

این دیدار از ساعت 16 و به میزبانی تیم فرش آرا در مشهد برگزار خواهد شد و دو تیم جدال سختی را پیش رو خواهند داشت؛ بازی دو تیم در دور رفت لیگ برتر فوتسال با برتری 3 بر 2 گیتی‌پسند به پایان رسید که اسماعیل‌پور 2 بار و محمد کشاورز گل‌های گیتی‌پسند و محمد طیبی و مجید خزایی گل‌های فرش آرا را به ثمر رساندند.

گیتی‌پسند که با تساوی در هفته گذشته و با توجه به تساوی تیم صدر‌نشین یعنی مس سونگون فرصت کاهش اختلاف خود با این تیم را از دست داد، امیدوار به نتایج کسب امتیازات به صورت کامل در هفته‌های مانده تا پایان لیگ برتر فوتسال و از طرف دیگر از دست دادن امتیاز از سوی مس سونگون است.

شاگردان حسین شمس در گیتی‌پسند هفته گذشته در خانه از پارسیان شهر قدس پذیرایی کردند و در پایان به برتری 9 بر 1 رسیدند؛ فرش آرا نیز با نتیجه 2 بر 2 مقابل مقاومت البرز به تساوی رسید.

سرخ‌پوشان اصفهانی با 15 برد، 6 تساوی و 2 باخت و کسب 51 امتیاز در رده دوم جدول رده‌بندی حضور دارند؛ فرش آرا مشهد نیز در 23 هفته گذشته 9 پیروزی، 5 تساوی و 9 شکست کسب کرده و با 32 امتیاز در جایگاه ششم جدول لیگ برتر فوتسال قرار دارد.

برنامه سایر دیدار‌های هفته بیست و چهارم لیگ برتر فوتسال به شرح زیر است:

پنج‌شنبه 7 دی‌ماه

پارسیان شهر قدس – شهروند ساری

آتلیه طهران قم – تأسیسات دریایی

مقاومت قرچک – آذرخش بندرعباس

مس سونگون – مقاومت البرز

شهرداری ساوه – ارژن شیراز

حفاری اهواز – هیأت فوتبال قم

 

 

 

منبع : فارس

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار