عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به اینکه سران فتنه برای اینکه سازش با دشمن را نهادینه کنند، عاشورا را وارونه جلوه می‌دهند، گفت: کلید حل تمام مشکلات در دستان مسؤولان است و می‌توان از آن برای توسعه و پیشرفت کشور استفاده کرد.
کد خبر: ۵۴۴۴۰۳
تاریخ انتشار: ۰۶ دی ۱۳۹۶ - ۱۷:۱۳ 27 December 2017

به گزارش تابناک قزوین، محمد حسین صفار هرندی، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام ظهر امروز در همایش بزرگداشت 9 دی که در سالم همایش های دانشگاه علوم پزشکی قزوین برگزار شد، با بیان اینکه مردم ذات انقلاب را سالم و پاک می‌دانند، اظهار داشت: مردم در راستای حل مسائل و مشکلات به نظام جمهوری اسلامی امید داشته و آن را صالح می‌دانند.
وی ادامه داد: امروز راه‌حل بسیاری از مسائل نقش مهم و تأثیرگذار انقلاب اسلامی بوده که نشان آن هم اثربخشی در منطقه است.
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام تصریح کرد: انقلاب اسلامی و رهبری داهیانه، دو مقوله داعش و حامیان آن را از پای درآورد و در این راستا سناتورهای آمریکا نمی‌خواستند داعش را از بین ببرند بلکه به گفته خودشان درصدد بودند آن‌ها را مدیریت کنند تا بتوانند در مقابل هر نظامی که فعل استاندار را صرف می‌کند، قد عَلَم کنند.
صفارهرندی یادآور شد: ایستادگی ما در برابر دشمنان از نوع مشروعیت بود و می‌دانستیم اگر با داعش در عراق و سوریه مقابله نکنیم، باید در ایران مقابل کنیم.
این مسؤول با اشاره به موضوع فتنه مطرح کرد: فتنه یعنی آنچه را که خود داریم باز از بیگانه طلب کنیم و در سال 88 سران فتنه با آمریکا و صهیونیست‌ها نقشه نابودی انقلاب اسلامی را کشیده بودند که با هوشیاری ملت ایران تمام نقشه‌ها برآب و حماسه 9 دی خلق شد.
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام توضیح داد: اسباب و علل فتنه دل بیمار و نگاه به اجنبی‌ها است و سران فتنه برای اینکه سازش با دشمن را نهادینه کنند، عاشورا را وارونه جلوه می‌دهند و بحث مذاکره امام حسین(ع) و ابن‌سعد را به میان می‌‌کشند.
صفارهرندی عنوان کرد: سران فتنه برای اینکه سازش با دشمن را عادی کنند، حاضرهستند دست به مناسک تاریخی ببرنند؛ فتنه به معنای دست دادن با شیطان و جاه‌طلبی است.
وی با بیان اینکه برای مواجه نشدن با فتنه باید در زمان آرامش و قبل از انتخابات تفکر کرد، گفت: به گفته مقام معظم رهبری، کلید عبور از فتنه‌ها بصیرت بوده و اگر نگاه به درون باشد، کلید حل تمام مشکلات در دستان مسؤولان است که می‌توان از آن برای توسعه و پیشرفت کشور استفاده کرد.
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام بیان کرد: امید است مسؤولان و مدیران کشور رهنمودهای رهبری را سرلوحه کار خود قرار داده و اجازه ندهند دشمن یک وجب از خاک کشور را تصاحب کند.

برچسب ها: تابناک قزوین
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار