به منظور باز مهندسی برنامه‌های فرهنگی
نشست تخصصی فرهنگی کمیته امداد با حضور متولیان فرهنگی این نهاد و رئیس حوزه علمیه استان قزوین به منظور باز مهندسی برنامه های فرهنگی در سال جاری برگزار شد.
کد خبر: ۵۴۵۱۶۵
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۹ 30 December 2017

 به گزارش تابناک از قزوین به نقل از خبرگزاری فارس از قزوین، نشست تخصصی فرهنگی کمیته امداد امام خمینی استان قزوین با حضور متولیان فرهنگی این نهاد و با حضور حجت‌الاسلام علی عباسی مدیر حوزه علمیه استان قزوین به منظور باز مهندسی برنامه‌های فرهنگی سال جاری برگزار شد.

در این نشست امیر محبی معاون امور فرهنگی کمیته امداد امام خمینی استان قزوین اظهار داشت: نخستین نشست تخصصی با حضور متولیان فرهنگی 17 اداره فعال کمیته امداد در استان با هدف بازمهندسی برنامه‌های جاری و همچنین بررسی مشکلات، آسیب‌ها، نقاط ضعف و قدرت ، فرصت‌ها و تهدیدها(swot) و ارائه پیشنهادات جدید در راستای احکام برنامه پنج ساله ششم، سیاست‌های فرهنگی و اساسنامه این اداره‌‌کل برگزار شده است.

وی با اشاره به برنامه‌های فرهنگی کمیته امداد امام خمینی استان قزوین در سال جاری اعم از اعزام نزدیک به چهار هزار از جامعه هدف به اردوهای زیارتی افزود: این اردوها شامل عتبات عالیات، مشهد مقدس، قم و جمکران بوده است.

محبی اضافه کرد: برگزاری اردوهای آموزشی و تربیتی برای یک هزار و 760 نفر از مددجویان تحت پوشش، ارائه خدمات آموزشی خانواده به هفت هزار و 500 نفر در گروه‌های مختلف زنان سرپرست خانواده، دختران و پسران بازمانده از تحصیل، همسران جوان، کودکان، دانش‌آموزان، دانشجویان از دیگر برنامه‌های کمیته امداد بوده است.

معاون امور فرهنگی کمیته امداد امام خمینی استان قزوین یادآور شد: در سال جاری خدمات آموزشی به جامعه هدف کمیته امداد ارائه شده و با هدف بازمهندسی آن برای برنامه‌ریزی سال آینده انجام می‌شود.

در ادامه جلسه رئیس حوزه علمیه استان قزوین هم ضمن بیان توصیه‌های اخلاقی عنوان کرد: باید به مسائل فرهنگی مددجویان توجه ویژه شود که تحقق این مهم منجر به رفع مشکلات زندگی آن‌ها می‌شود.

وی با اشاره به اینکه رفع مشکلات فرهنگی زمینه‌ساز برطرف کردن دغدغه‌های مالی مددجویان میشود، مطرح کرد: به همین دلیل پرداختن به مسائل فرهنگی از اهمیت بسزایی برخوردار است.

گفتنی است، مسؤولان حاضر پیرامون مسائل فرهنگی مددجویان کمیته امداد با یکدیگر تبادل نظر کرده و تصمیمات لازم را اتخاذ کردند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار