بخشدار بشاریات:
بخشدار بشاریات استقرار ادارات در این بخش را خواستار شد و گفت: مرکز بهداشت شهر خاکعلی شبانه‌روزی نیست و پزشک آنکال فقط به بیماران اورژانسی خدمات ارائه می‌دهد.
کد خبر: ۵۴۵۱۷۱
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۲ 30 December 2017

 به گزارش تابناک از قزوین به نقل از خبرگزاری فارس از آبیک، سیروس رجبی در جلسه شورای اداری بخش بشاریات شهرستان آبیک که در سالن اجتماعات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان این بخش برگزار شد، اظهار داشت: 12 سال از بخش شدن بشاریات می‌گذرد اما ادارات در این بخش مستقر نیست که موجب شده خدمات کمتری به مردم ارائه شود.

وی با اشاره به اوقاف بودن اراضی شهر خاکعلی افزود: لازم است از سوی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان قزوین برای سنددار کردن اراضی مردم نسبت به اقساط در بلندمدت اقدام کند.

بخشدار بشاریات ادامه داد: با توجه به مساحت 602 کیلومتری بخش بشاریات این بخش دارای یک دستگاه ماشین آنش‌نشانی با ظرفیت دو هزار لیتری است.

رجبی اضافه کرد: مرکز بهداشتی و درمانی شهر خاکعلی شبانه‌روزی نیست و از ساعت هشت صبح تا 16 عصر پذیرای مراجعه‌کنندگان است اما از ساعت 16 به بعد پزشک آنکال فقط به بیماران اورژانسی خدمات ارائه می‌دهد که با توجه به پیگیری‌های متعدد، این موضوع رفع نشده و نیاز است تدابیر لازم اندیشیده شود.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به شانه خاکی کمربندی شهر خاکعلی پس از افتتاح مدرسه 12 کلاسه این شهر که به همراه مرکز بهداشت در این مرکز واقع شده دانش‌آموزان در رفت و آمد با مشکل مواجه می‌شود که اصلاح و بهسازی شانه خاکی ضروری بوده و انجام آن در توان شهرداری نیست.

این مسؤول اذعان کرد: برای روکش و آسفالت مسیر خاکعلی به آبیک که جاده ملی هم است، می‌طلبد از اعتبارات ملی به این پروژه اعتبار لازم در نظر گرفته شود.

بخشدار بشاریات افزود: به همت نماینده مجلس و مسؤولان شهرستان آبیک 80 درصد از راه‌های روستایی بخش بشاریات آسفالت شده است.

رجبی ادامه داد: روستاهای زعفران، هزارجلفا و ابراهیم‌آباد بخش بشاریات فاقد آسفالت است که از طریق تفاهم‌نامه با بسیج سازندگی،کار آسفالت این روستا هم اجرایی می‌شود.

وی بر پیگیری جدی مسؤولان بر استقرار ادارات در بخش بشاریات تأکید و اضافه کرد: اگر امکان استقرار اداره در این بخش وجود ندارد، مسؤولان حداقل می‌توانند نسبت به معرفی نمایندگی اقدام کنند.

این مسؤول خاطرنشان کرد: با توجه به احداث پست فشار قوی که از نیروگاه تا هزارجلفا کار شده مشکل اُفت ولتاژ برق بخش بشاریات تا شب عید رفع می‌شود.

امام جمعه موقت شهر خاکعلی هم در این جلسه گفت: مردم با حضور خداجوش و خودجوش خود حماسه 9 دی را خلق کردند و با خلق این حماسه وجود و بقای انقلاب را تضمین کردند.

حجت‌الاسلام حسنلو افزود: در فتنه سال 88 فتنه‌گران 80 میلیارد ریال به کشور ضربه زدند که به دلیل عدم تحقق انقلاب مخملی در ایران میزان تحریم‌ها افزایش یافت.

وی ادامه داد: طبق فرامین مقام معظم رهبری فتنه خط قرمز ما بوده این درحالی است که مردم در 9 دی اثبات کردند که مدیون آرمان‌های انقلاب و نظام بوده و همیشه مدافع ولایت و نظام هستند.

امام جمعه موقت شهر خاکعلی اضافه کرد: یکی از مسؤولان از آیت‌الله بهجت(ره) درخواست نصیحت می‌کند که ایشان در پاسخ فرمود نماز اول وقت بخوانید یعنی هر اندازه به خدا و ائمه‌اطهار(ع) پای بند باشیم قطع به یقین می‌توانیم گره‌ای از کار مردم باز کنیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار