دبیر شورای رسانه آبیک:
دبیر شورای رسانه شهرستان آبیک گفت: 9 دی حماسه‌ای شور‌انگیز و دشمن‌شکن بود که مردم کشورمان در راستای احساس تکلیف و سیاست دینی خود آن را رقم زدند.
کد خبر: ۵۴۵۱۸۵
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۹ 30 December 2017

 سیدفرهاد حسینی در گفت‌وگو با خبرنگار تابناک در آبیک با بیان اینکه 9 دی حرف از یک روز نیست، اظهار داشت: 9 دی صحبت از یک حماسه است، حماسه‌ای که شور‌انگیز و دشمن‌شکن بود که مردم کشور در راستای احساس تکلیف و سیاست دینی خود آن را رقم زدند.

وی افزود: در نهم دی‌ماه سال 88‌، مردم پرچم شهیدان را بردوش گرفته، به خیابان‌ها آمدند و در حمایت از دین، آزادگی و ولی زمان خود آتش فتنه را خاموش کردند تا رضایت امام زمان (عج) را فراهم سازند.

دبیر شورای رسانه شهرستان آبیک ادامه داد: این در حالی بود که مردم ولایت‌مدار و غیور استان قزوین به ویژه شهرستان آبیک هم همگام با سایر شهرهای کشور اسلامی در این روز حماسه‌ساز به میدان آمدند و با فریاد«ما همه سرباز توایم خامنه‌ای گوش به فرمان توایم خامنه‌ای» بار دیگر راه‎های نفوذ را بر دشمن داخلی و خارجی بستند.

حسینی اضافه کرد: فریادهای انزجار مردم از فتنه‌گران و بدخواهان، در روز حماسه 9 دی، یادآور وفاداری این ملت به ولایت است، چراکه این مردم همواره در صحنه‌های مختلف که نظام به حضور آن‌ها نیاز داشته است، پای کار بوده‌اند.

وی خاطرنشان کرد: 9 دی ثابت کرد که انقلابی‌نمایی غیر از انقلابی‌گری است؛ افرادی بودند که ادعای انقلابی بودن داشتند و خود را مدافع نظام و انقلاب می‌دانستند اما در لحظاتی که نظام و انقلاب نیاز به حضور، همراهی و واکنش آنان داشت، یا نبودند و یا سکوت کردند و حتی برخی هم به سمت دشمنان خزیدند.

این مسؤول بیان کرد: در زمانی که دشمنان انقلاب به ویژه آمریکایی‌ها برای دستیابی به منافع نامشروع خود در منطقه، از دو سال پیش برای انتخابات ایران برنامه‌ریزی کرده بودند تا با ناامن شدن ایران در آن سال به اهداف خود برسند.

دبیر شورای رسانه شهرستان آبیک افزود: از سویی منشأ داخلی فتنه ابطال انتخابات را دنبال می‌کرد و منشأ خارجی هم به دنبال براندازی نظام بود.

حسینی ادامه داد: سران فتنه در 25 بهمن سال 88 با فراخوان و راهپیمایی اعلام کردند دو میلیون نفر به خیابان‌ها می‌آیند، به جماران رفته و تشکیل جلسه دادند که در تمام استان‌ها باید تظاهرات مخالفت‌آمیز انجام شود.

وی اضافه کرد: زمانی که دست پلید فتنه رو شد، درصدد برآمدند تا مردم را از نیات خود منحرف کنند و با طراحی گسترده به دنبال اغتشاش برای آغاز جنگ داخلی بودند؛ در فتنه‌ای که اسرائیلی و آمریکایی بود، درصدد پیاده کردن مدل انقلاب مخملی یوگسلاوی بودند.

دبیر شورای رسانه شهرستان آبیک تصریح کرد: 9 دی در واقع دفاع از ارزش‌های انقلاب بود و به همین دلیل است که این‌قدر عظمت دارد.

حسینی افزود: عظمتی که مقابل سیاست بازی‌های برخی که دینشان سیاست بود به جای اینکه سیاستشان دینی باشد؛ ایستاد و در واقع 9 دی پاسخ ملت به همین بازی‌ها بود.

وی 9 دی را روز دفاع از ارزش‌های دینی دانست و ادامه داد: آن روز بحث بر سر ارزش‌های انقلاب و ارزش‌های نظام اسلامی بود و امروز هم همین موضوع وجود دارد.

این مسؤول اضافه کرد: از آنجا که این انقلاب الهی است و با تکیه بر مردم همیشه در صحنه، همواره پیشرو بوده و با مدیریت ولایت فقیه به پیش رفته است، این بار هم با حضور به موقع مردم از انقلاب پاسداری شد و یک گام دیگر به جلو رفت تا به آرمان‌ها و اهداف خود نزدیک‌تر شود.

دبیر شورای رسانه شهرستان آبیک اذعان کرد: 9 دی ثابت کرد که ملاک، حال فعلی افراد است و ما خیلی باید مراقب خودمان باشیم؛ همان‌گونه که امام فرمودند ملاک حال فعلی افراد است، معنای حرف امام حکیم ما این بود که هیچ‌کس ضمانت درست ماندن تا دمِ مرگ را ندارد، باید مراقب خودش باشد.

حسینی افزود: و به وضوح مشاهده شد که چه افرادی در آن مقطع حساس چه رفتاری از خود نشان دادند و تاریخ آن را ثبت کرد در حالی که از آنان در روزهای گذشته انقلاب رفتار و پیشینه‌ای دیگر ثبت کرده بود.

وی عنوان کرد: رفتار و کرداری که از برخی سر زد و انتظار دیگری از آنان می‌رفت اما گویی کار دشمن را انجام می‌دادند و به حق، این گفته رهبر معظم انقلاب بر حال آنان صادق بود که آن کسانی که کار دشمن را دارند انجام می‌دهند در داخل تقوی ندارند.

این مسؤول افزود: طبق فرمایش مقام معظم رهبری آن‌ها دینشان سیاسی است، به جای اینکه سیاستشان دینی باشد، دینشان سیاسی‌کاری است؛ سیاست ما باید دینی باشد نه اینکه دینداری‌مان را در جهت سیاسی‌کاری در جهت اهداف پست و حقیر سیاسی حرکت دهیم.

حسینی در پایان تأکید کرد: حال که چند سال از این واقعه می‌گذرد هر ساله این روز با شکوه بیشتری گرامی داشته می‌شود و این امر حاکی از این است که نکته مهم آن، حضور مردم زمان‌شناس و آگاه و با بصیرت همیشه در صحنه است که می‌تواند خطرات پیشروی انقلاب را رفع و تلنگری باشد بر کسانی که هنوز بر ایمان مردم به انقلاب و ولایت باور ندارند و دینشان سیاسی است، به جای اینکه سیاستشان دینی باشد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار