نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی گفت: کسانی که شعار نه غزه و نه لبنان سر می‌دهند مزدور آمریکا هستند
کد خبر: ۵۴۵۵۴۱
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۰ 30 December 2017

به گزارش تابناک قزوین، احمد امیرآبادی فراهانی نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی در بزرگداشت حماسه ۹ دی که با حضور پرشور مردم قزوین در خیابان شهدا برگزار شد، با اشاره به حماسه سالروز نه دی اظهار کرد: نظام جمهوری اسلامی و انقلاب اسلامی ایران در طول 40 سال گذشته با دشمنی های متفاوتی از سوی امریکا و اسرائیل روبرو بوده است.
وی افزود: دشمنی با انفلابی که از همان ابتدا شعار حمایت از مستضعفین جهان را با خود داشت از همان اولین روز آغاز شده و دشمن به اشکال مختلفی از ورود نظامی و کودتای طبس گرفته تا جنگ نظامی وارد میدان شده است.
امیرآبادی تاکید کرد: جنگ ن فرهنگی با هدف تخطئه فرهنگی جوانان این مرز و بوم نیز در دستور کار قرار گرفته و از تمام ظرفیت خود استفاده کرده اند تا جوانان را از نقلاب و اسلام دور کنند اما علی رغم هزینه های زیاد موفق به این کار نشدند.
وی اتفاقات و فتنه 88 را آغازی بر یک کودتای رنگین در ایران دانست و ادامه داد: علی رغم تمام تلاش های صورت گرفته برای القاء تقلب در انتخابات این کشور، ملت با فتنه دشمن روبرو شد و با شناخت این فتنه راه خود را از دشمن و فتنه گران جدا کرد.
نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: ما برای عدالت و مبارزه با ظلم قیام کردیم و آرمان ما و تدابیر رهبری ما دفاع از مظلوم در مقابل ظالمان است.
وی اضافه کرد: کسانی که شعار نه غزه و نه لبنان سر می‌دهند مزدور آمریکا هستند و مردم نیز باید بدانند آمریکا هیچ‌وقت دست از توطئه برنمی‌دارد.
امیرآبادی با بیان اینکه مردم تحت فشار مشکلات معیشتی هستند، ادامه داد: نباید این مشکلات و اعتراض بهآن بستری را برای فتنه انگیزان و دشمنان فراهم کند تا دست به دشمنی خود به نظام بزنند.
وی بیان کرد: دولت باید به این مشکلات رسیدگی کند و به فکر حل آن باشد، اگر دولت به فکر مشکلات معیشتی مردم نباشد حمایت مجلس را نیز از دست می‌دهد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار