مدیرکل کمیته امداد قزوین مطرح کرد
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان قزوین گفت: رفع مشکل مسکن مددجویان در برنامه کوتاه‌مدت پیگیری می‌شود که در گام نخست ایتام فاقد مسکن را خانه‌دار می‌کنیم.
کد خبر: ۵۴۵۸۴۷
تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۶ 31 December 2017

 به گزارش تابناک از قزوین به نقل از خبرگزاری فارس از قزوین، مجید مؤمنی مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان قزوین صبح امروز در نشست با حجت‌الاسلام مجید تلخابی نماینده قزوین در مجلس خبرگان رهبری به تشریح اقدامات و برنامه‌های کمیته امداد استان قزوین پرداخت.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان قزوین در این نشست ضمن تقدیر از حمایت‌های مسؤولان از اجرای برنامه‌های حمایتی این نهاد اظهار داشت: امروز حضور در کمیته امداد افتخاری است چراکه ما راه انبیای الهی و ائمه‌اطهار(ع) در خدمت‌رسانی به محرومان را ادامه می‌دهیم.

مجید مؤمنی ادامه داد: ارزیابی‌های صورت گرفته نشان می‌دهد که مهم‌ترین نیاز مددجویان کمیته امداد مسکن و اشتغال است چراکه با داشتن اشتغال، مددجو صاحب درآمد شده و نیازی به کمک دیگران ندارد.

وی افزود: مسکن نیاز دیگر مددجو است چراکه بخش بسیاری از هزینه‌های زندگی افراد برای مسکن صرف می‌شود از این رو تأمین مسکن می‌تواند به افزایش توان اقتصادی خانواده مددجو منجر شود.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان قزوین عنوان کرد: رفع مشکل مسکن مددجویان در برنامه کوتاه‌مدت پیگیری می‌شود که در گام نخست ایتام فاقد مسکن را خانه‌دار می‌کنیم.

مؤمنی تصریح کرد: کمیته امداد براساس سیاست‌های اعلامی ریاست این نهاد، تأمین مسکن را یکی از اولویت‌های کاری خویش قرار داده است از این رو در برنامه کوتاه‌مدت تلاش می‌کنیم تا پایان سال 97 یتیم بدون مسکن نداشته باشیم.

این مسؤول توضیح داد: در برنامه بعدی سایر مددجویان را خانه‌دار می‌کنیم اما اجرای این برنامه مستلزم همراهی دستگاه‌های دیگر است چراکه براساس توافق صورت گرفته میان سیدپرویز فتاح رئیس کمیته امداد امام خمینی و استاندار قزوین، استانداری قزوین تعهد کرده زمین لازم برای ساخت هزار و 200 مسکن را فراهم کند که در صورت تأمین زمین و فراهم شدن تسهیلات بانکی و همکاری سایر دستگاه‌ها، کمیته امداد موفق به اجرای برنامه خود در تأمین مسکن می‌شود.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان قزوین یادآور شد: کمیته امداد در کنار موضوع مسکن با جدیت موضوع اشتغال نیازمندان را پیگیری می‌کند تا مددجویان بتوانند زندگی شرافتمندانه و توأم با عزت داشته باشند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار