کد خبر: ۵۴۶۱۰۵
تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۸ 31 December 2017

تابناک / مطالبات اعضای کادرفنی و بازیکنان تیم فوتبال سپید رود رشت پرداخت شد.

 به نقل از باشگاه سپیدرود رشت در جلسه ای با حضور مالک جدید و پیشین باشگاه سپیدرود، تعهد مالی باشگاه به اعضای کادرفنی و بازیکنان به صورت نقدی پرداخت شد.

در این جلسه تن زاده مالک باشگاه سپیدرود، میرشهاب مومنی مالک پیشین باشگاه، وحید فدایی معاونت مالی، خراسانی مشاور حقوقی و رییس کمیته انضباطی، افشین ناظمی سرپرست تیم و اعضای کادر فنی و بازیکنان سپیدرود حضور داشتند.

در ابتدا میرشهاب مومنی مالک پیشین سپیدرود، ضمن خوش آمد گویی و آرزوی موفقیت به تن زاده و هیئت همراهش در باشگاه سپیدرود، حضور او را در باشگاه فرهنگی ورزشی سپیدرود به عنوان یک نخبه علمی و یک رشتی اصیل مایه مباهات دانست و گفت: خوشحالم که پس از حاشیه های به وجود آمده در یک ماه اخیر در نهایت بهترین اتفاق ممکن برای این تیم ریشه دار به وقوع پیوست.

مالک سابق باشگاه سپیدرود، با برشمردن سختی ها و مصائب دوران مدیریتش در سپیدرود با حلالیت طلبیدن از خانواده بزرگ سپیدرود، گفت: خوشحالم که این امانت در نهایت به فردی دلسوز و خوشنام سپرده شد که یقینن ایشان می توانند در آینده موجب شکوفایی بیش از پیش سپیدرود در تمام عرصه ها را فراهم آوردند.

در ادامه تن زاده ضمن غیر منتظره خواندن این جلسه گفت: برنامه ی امروز به صورت ناگهانی ترتیب داده شد و تنها دلیل آن پرداخت نقدی تعهدات باشگاه نسبت به اعضای محترم کادر و بازیکنان بوده تا موجبات آرامش روحی و روانی تیم را فراهم آوریم و پس از این تمام فرآیندهای اداری، مالی و لجستیکی به صورت سیستماتیک و با تکیه بر نظم و انظباط مالی و تیمی صورت خواهد گرفت.

تن زاده با قدردانی از تمام کسانی که در پنجاه سال اخیر در ساختن خشت خشت عزیزدردانه رشتی ها همت گماشتند، گفت: این امانت از گذشتگان به ما رسیده است و من از گروه مالکیتی پیشین و تمام عزیزانی که در طول این سال ها برای سپیدرود زحمت کشیدند و تلاش کردند سپاسگذاری می نمایم و از تمام تجربه و اعتبار خود استفاده خواهم نمود تا شرایط فعلی این باشگاه را ارتقاء دهم و در این راه به حمایت شما و هواداران پرشمار سپیدرود حساب ویژه ای خواهم نمود.

تن زاده در پایان با روشن دانستن آینده سپیدرود و اعلام برنامه ریزی های بلند مدت در شورای سیاست گذاری باشگاه، گفت: یادتان باشد که رسم مدیریتی من این است که تا کاری را انجام نداده باشم در مورد آن سخن نخواهم گفت و شان باشگاه بزرگ سپیدرود را با مطرح کردن مسایل حاشیه ای در فضای مجازی پایین نخواهیم آورد و از شما می خواهم که با همت و تلاش خود در داخل زمین دست ما را برای انجام کارهای بزرگتر بگیرید.

در ادامه فدایی، خراسانی و ناظمی طی سخنانی به بیان دیدگاه ها و مسایل پیرامونی باشگاه پرداختند.

در پایان چک های وعده داری که در اختیار اعضای تیم سپیدرود بود توسط معاونت اداری مالی باشگاه از آنها دریافت و به صورت نقدی به حساب شان پرداخت شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار