مدیرعامل شرکت برق منطقه ای سمنان:
مدیرعامل شرکت برق منطقه ای سمنان، با بیان اینکه این استان مستعد انرژی بادی و خورشیدی است، گفت: ۱۴منطقه برای انرژی بادی در استان شناسایی شده است.
کد خبر: ۵۴۷۴۸۲
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۳۹۶ - ۱۸:۲۴ 03 January 2018

به گزارش تابناک سمنان، سید علی اکبر صباغ در نشست توسعه انرژی های نوین در دانشگاه صنعتی شاهرود ضمن بیان اینکه استان سمنان در سال ۳۲۰ روز آفتابی را شاهد است، تاکید کرد: آفتاب یکی از پاک ترین انرژی ها و داده های طبیعی است که در این استان به وفور یافت می شود لیکن باید در زمینه ساخت نیروگاه های خورشیدی اهتمام ویژه ای داشت.

دانشگاه صنعتی شاهرود  - کراپ‌شده

وی افزود: تاکنون ۱۴منطقه مستعد نیروگاه بادی در استان سمنان شناسایی شده و در صدد هستیم تا توسعه انرژی های نوین را مد نظر قرار دهیم.

مدیرعامل شرکت برق منطقه ای سمنان با بیان اینکه این استان ۳۰درصد بیشتر از سایر استان های کشور از انرژی خورشید بهره مند است، تاکید کرد: سمنان به دلیل همجواری با استان های خراسان، گلستان، مازندران، یزد، اصفهان، تهران و قم، شاهراه مناسبی برای ترانزیت و انتقال انرژی الکتریکی است.

صباغ تاکید کرد: آماده هرگونه همکاری در ارائه مشاوره و راهنمایی به سرمایه گذاران در زمینه های انرژی خورشیدی و بادی هستیم.

نهمین همایش استانی توسعه انرژی بادی توسط انجمن علمی انرژی بادی ایران و با همکاری دانشگاه صنعتی شاهرود در محل این دانشگاه برگزار شد.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار