عضو هیئت‌رئیسه مجلس شورای اسلامی تلگرام را سبب به خطر افتادن امنیت ایران دانست و گفت: خبر افزایش حقوق نمایندگان مجلس دروغ بود و بنده به‌صراحت می‌گویم که در این زمینه هیچ بحثی در مجلس نشده است.
کد خبر: ۵۴۸۰۰۹
تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۰ 05 January 2018

به گزارش تابناک قم، احمد امیرآبادی فراهانی ظهر امروز در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه در ملی قدس قم، به برگزاری کنگره شهدای روحانی استان قم اشاره و اظهار داشت: روحانیت همواره در کنار مردم بوده‌اند، و در کنار ملت در برابر ظلم‌هایی که رژیم پهلوی به مردم کرده بود ایستادند.


وی با تأکید بر پاسخگو بودن دولت و مجلس در برابر مردم گفت: مردم عزیز کشورمان با مشکلات عدیده‌ای در کشور مواجه هستند که حل این مشکلات کار شبانه‌روزی دولت و مجلس را می‌طلبد.


نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی سؤال از مردم و پاسخگویی از سوی مدیران را حق ملت دانست و ابراز کرد: اگرچه مردم از مدیران نظام اسلامی گلایه‌مند هستند اما از کیان نظام جمهوری اسلامی دفاع می‌کنند.


امیرآبادی شکل‌گیری اتاق فکر از سوی وزارت امور خارجه امریکا را مورداشاره قرار داد و گفت: در این اتاق فکر تحریم‌های اقتصادی کشور و ایجاد آشوب‌های خیابانی پیگیری می‌شود، و در آن منافقان، آمریکا، رژیم صهیونیستی و جمعی از سلطنت‌طلب‌ها حضور دارند.


وی با تأکید بر اینکه باید میان خواسته‌های به‌حق مردم و اغتشاشات تفاوت قائل شد، ادامه داد: برنامه دشمن راه‌اندازی آشوب‌های خیابانی در کشور با استفاده از مشکلات اقتصادی بود که برخی دستگیرشدگان در آشوب‌ها بر این مسئله اذعان کرده‌اند.


عضو هیئت‌رئیسه مجلس شورای اسلامی با اشاره به تجمع‌های اخیر مؤسسات مالی و اعتباری در شهرهای مختلف کشور طی ماه‌های اخیر گفت: در شهر مشهد در روز پنجشنبه گذشته تجمعی در راستای حل مشکلات مؤسسات اعتباری برگزار شد، و در همین روز طلبکاران مؤسسات اعتباری در تجمعی ساختارشکنانه اقدام به سردادن شعارهایی کردند.


امیرآبادی ادامه داد: در روز جمعه تجمع‌های هماهنگی در شهرهای مختلف برگزار و در آن شعارهایی در حمایت از رضاشاه سر داده شد، درمیان افراد بازداشت‌شده منافقین نیز دیده می‌شوند هرچند که برخی از این افراد جوانان بیکار بودند.


وی تلگرام را سبب به خطر افتادن امنیت ایران دانست و افزود: برخی مدیران با فیلتر شدن این شبکه مخالف بودند درحالی‌که فیلتر تلگرام امنیت را به کشور برگرداند.


عضو هیئت‌رئیسه مجلس شورای اسلامی با اشاره به توطئه افکنی کشورهای خارجی گفت: بعد از آنکه تلگرام فیلتر شد، شاهد رایگان شدن فیلترشکن‌ها برای کاربران ایرانی بودیم، این مسئله نشان می‌دهد که تا چه حدی کشورهای غربی به‌ویژه امریکا در پی دامن زدن به آشوب‌های خیابانی در کشور هستند.


امیرآبادی گفت: خبر افزایش حقوق نمایندگان مجلس دروغ بود و بنده به‌صراحت می‌گویم که در این زمینه هیچ بحثی در مجلس نشده است، همچنین بودجه تخصیص بودجه به نهادهای فرهنگی روی کاغذ است و از سوی دولت تخصیص پیدا نمی‌کند.


وی تأکید کرد: آمریکا به این دلیل که در منطقه از سوی نظام اسلامی ضرباتی سنگینی خورده است عصبانی بوده و ازاین‌رو از آشوب‌های خیابانی حمایت کرد، اما آگاهی و هوشیاری ملت عزیز ایران اسلامی همچون همیشه سبب نقش بر آب شدن نقشه‌های شوم دشمنان شده است.


نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر رسیدگی بر مطالبات به‌حق مردم  از سوی دولت‌مردان گفت: در این راه وظیفه مدیران بسیار سنگین است همچنین نمایندگان مجلس اجازه افزایش قیمت اقلام اساسی را نخواهند داد.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار