رئیس کمیسیون حمل ونقل شورای قزوین:
رئیس کمیسیون حمل ونقل و امور زیربنایی شورای اسلامی شهر قزوین گفت: پروژه‌های مغفول مانده برنامه دوم پنج ساله شهرداری قزوین احصا شود.
کد خبر: ۵۴۸۰۹۴
تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۳۹۶ - ۰۸:۲۹ 06 January 2018

به گزارش تابناک از قزوین، احد چگینی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین با اشاره به برنامه دوم پنج ساله شهرداری قزوین اظهار داشت: وظیفه اعضای شورا برنامه‌نویسی نیست، اما می‌تواند در تدوین راهبردها و چشم‌اندازهای برنامه یاد شده با شهرداری همکاری کند تا مسائلی که در آن نیست، مورد توجه قرار گیرد.

وی افزود: شهرداری برنامه دوم پنج ساله شهرداری قزوین را به شورا آورده و مسؤولان مربوطه هم توضیحات کامل را ارائه داده و نظر می‌دهند که این برنامه به کمیسیون‌های شورا ارجاع شده تا راهبردها و چند پروژه مغفول مانده بعد از بررسی‌های لازم تکمیل شود.

رئیس کمیسیون حمل و نقل و امور زیربنایی شورای اسلامی شهر قزوین با اشاره به بودجه 97 بیان کرد: برنامه باید بر اساس بودجه نوشته شود به همین دلیل باید تدوین و تصویب آن سریع‌تر صورت گیرد.

چگینی عنوان کرد: مسؤولان شهرداری برنامه دوم پنج ساله شهرداری قزوین را تا این اندازه تدوین کرده و به شورا آوردند و از اعضا درخواست کردند نظرات خود را ارائه دهند تا این برنامه با همفکری شورا و شهرداری تکمیل شود.

این مسؤول با اشاره به اینکه برخی از ستون‌های برنامه خالی است، مطرح کرد: این ستون‌ها با بررسی برنامه در کمیسیون‌های شورای اسلامی شهر قزوین تکمیل و سپس برای تصویب نهایی به صحن علنی شورا ارجاع می‌‌شود.

عضو شورای اسلامی شهر قزوین تشریح کرد: با همکاری مستمر و متداوم بین شورا و شهرداری می‌توان برنامه دوم شهرداری را کامل کرد به نحوی که در توسعه و پیشرفت شهری هم تأثیرگذاری بیشتری داشته باشد.

چگینی با اشاره به اینکه سال پایه باید از ابتدای سال 97 باشد، گفت: تحقق این مهم می‌تواند ارزیابی و پایش برنامه را آسان‌تر کند.

این عضو شورا خاطرنشان کرد: جای توجه به فرهنگیان، تشکل‌های مردم نهاد، هنرمندان در برنامه دوم پنج ساله شهرداری قزوین ضروری بوده زیرا از اهمیت بسزایی برخوردار است.

رئیس کمیسیون حمل و نقل و امور زیربنایی شورای اسلامی شهر قزوین یادآور شد: برنامه دوم پنج ساله شهرداری قزوین باید در اختیار همه اعضای شورای اسلامی شهر قرار گیرد تا نظرات خود را در تکمیل این برنامه ارائه دهند.

چگینی ادامه داد: بودجه 97 باید بر اساس این برنامه نوشته شود تا با داشتن مطابقت و همخوانی با یکدیگر بتوانیم در توسعه و پیشرفت شهری گام‌های بسزایی برداریم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار