رئیس شورای شهر قزوین:
رئیس شورای اسلامی شهر قزوین گفت: هنر مسؤولان مربوطه در تدوین برنامه دوم پنج ساله شهرداری قزوین این باشد که حداقل ۶۰ درصد آن اجرایی شود.
کد خبر: ۵۴۸۱۰۵
تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۳۹۶ - ۰۸:۳۳ 06 January 2018

 حکمت‌اله داودی در گفت‌وگو با خبرنگار تابناک در قزوین با بیان اینکه اقدامات مختلفی براساس برنامه نخست پنج‌ ساله شهرداری قزوین انجام شده است، اظهار داشت: در ساماندهی مشاغل اقدامات صورت گرفته و به عنوان نمونه، 22 هکتار در بیدستان زمینی آماده‌سازی شده است.

وی با اشاره به اینکه انجام برخی کارها در موضوعات دیگر گره خورده است، افزود: به عنوان نمونه در ایجاد میدان میوه تره‌بار همه اقدامات لازم انجام و اما در کمیسیون ماده پنج رد شد و این پروژه به اتمام نرسید.

رئیس شورای اسلامی شهر قزوین به ساماندهی ورودی‌های شهر قزوین اشاره کرد و گفت: در اجرای این پروژه طرح نوشته شد اما در تهران به دلایل مختلف از جمله باغستان متوقف شد.

داودی با اشاره به برنامه‌ دوم پنج‌ ساله شهرداری قزوین عنوان کرد: هنر مسؤولان مربوطه در تدوین برنامه باید این باشد چیزی را بنویسند که اگر 100 درصد اجرا نمی‌شود، حداقل 60 درصد آن اجرایی شود.

این مسؤول خاطرنشان کرد: باید برنامه دوم پنج‌ ساله شهرداری قزوین از کلی‌گویی پرهیز شده و چشم‌اندازهای آن به طور کامل مشخص باشد تا عملیاتی شدن آن‌ها تحقق یابد.

رئیس شورای اسلامی شهر قزوین با بیان اینکه حرکت کردن شهرداری براساس برنامه دوم پنج‌ ساله حسن است، بیان کرد: جزئیات این برنامه باید در کمیسیون‌های شورا ی اسلامی شهر قزوین مورد بررسی قرار گیرد تا درصد عملیاتی شدن آن‌ها افزایش یابد.

داودی اضافه کرد: به عنوان نمونه قیمت هر اتوبوس 700 میلیون بوده و اگر قرار است تا پنج‌ سال آینده 20 دستگاه خریداری شود، باید منابع مالی آن تأمین شده باشد.

وی با اشاره به اینکه موضوع کسب درآمد از همه چیز مهم است، ادامه داد: اگر پول نباشد، نمی‌توان اقدامی انجام داد و اصلاً معنایی ندارد که چنین هدفی در برنامه نوشته شود به همین دلیل باید نحوه تأمین منابع مالی در برنامه به طور کامل مشخص باشد.

رئیس شورای اسلامی شهر قزوین خاطرنشان کرد: اعضای شورای اسلامی شهر قزوین بخش‌هایی که فکر می‌کنند باید در خصوص آن نظر دهند را مطرح کنند تا در برنامه دوم پنج ساله شهرداری اضافه شود.

داودی یادآور شد: پایه برنامه دوم پنج‌ ساله شهرداری قزوین براساس سال 97 گذاشته شود تا در 6 ماه نخست سال آینده بتوان آن را کنترل کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار