قائم‌مقام کمیته امداد قزوین:
قائم‌مقام کمیته امداد امام خمینی استان قزوین گفت: ساخت مسکن برای مددجویان اولویت اساسی برای کمک به زلزله زدگان کرمانشاه است از این رو تلاش می‌کنیم با کمک خیران بستر این خدمت را هرچه بیشتر فراهم کنیم.
کد خبر: ۵۴۸۱۱۶
تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۳۹۶ - ۰۸:۴۳ 06 January 2018

 به گزارش خبرگزاری تابناک از قزوین، مراسم جشن گلریزان کمک به زلزله‌زدگان کرمانشاه با حضور خیران و نیکوکاران شهر شریف‌آباد برگزار شد.

امیر خوش‌نیت قائم‌مقام کمیته امداد امام خمینی استان قزوین در این مراسم اظهار داشت: امروز به واسطه روحیه نیکوکاری و انفاق در جامعه ما، کمک به زلزله‌زدگان کرمانشاه یکی از برنامه‌های جدی مردم است.

وی ادامه داد: مردم با وجود تنگناهای اقتصادی برای کمک به زلزله‌زدگان کرمانشاه به پا خواسته‌اند و در برنامه‌های مختلف جشن گلریزان که در روستاها و شهرهای مختلف برگزار می‌شود، شاهد این رویکرد هستیم.

قائم‌مقام کمیته امداد امام خمینی استان قزوین افزود: ساخت مسکن برای مددجویان اولویت اساسی برای کمک به زلزله‌زدگان کرمانشاه است از این رو تلاش می‌کنیم با کمک خیران زمینه این خدمت را هرچه بیشتر فراهم کنیم.

امام جمعه الوند هم در این مراسم اظهار داشت: مردم ایران اسلامی در عرصه‌های مختلف نشان داده‌اند که برای حضور در عرصه‌های نیکوکاری و خیر آماده هستند.

حجت‌الاسلام علی طهماسبی تصریح کرد: ورود کمیته امداد به عرصه ساخت مسکن برای زلزله‌زدگان با توجه به مدیریت واحد در کرمانشاه، اقدام پسندیده‌ای است که موجب می‌شود تا از ظرفیت‌های مختلف نظام برای خدمت‌رسانی به زلزله‌زدگان استفاده کنیم.

وی تصریح کرد: کمک‌رسانی به کسانی که نیازمند یاری دیگران هستند کار بزرگ و ارزشمندی است که در آیات و روایات مختلف به آن پرداخته شده و امروز افرادی که در این راه گام می‌نهند در واقع باقیات و صالحات را برای خویش رقم می‌زنند.

امام جمعه الوند یادآور شد: امروز که ما در سلامت و تندرستی هستیم باید شکر این نعمت را بدانیم و به شکرانه آن برای یاری سایر هموطنان بشتابیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار