در 13 دی ماه سال جاری
معاون عمليات سازمان آتش‌نشانی و خدمات ايمنی شهرداری قزوين گفت: آژير خطر خودروهای آتش‌نشانی قزوين در روز 13 دی ماه به صدا در نيامد.
کد خبر: ۵۴۸۱۲۷
تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۰ 06 January 2018

به گزارش خبرگزاری تابناک از قزوین، به نقل از روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قزوین، قدیر موسی‌خانی افزود: مردم شهر قزوین با رعایت مسائل ایمنی در روز چهارشنبه 13 دی ماه سال جاری روزی بدون حریق و حادثه را رقم زدند.

وی با تشکر از همراهی شهروندان قزوین در رعایت موارد ایمنی گفت: در صورت بروز حادثه، سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قزوین با بیش از 150 نیروی عملیاتی و هشت ایستگاه آتش‌نشانی، به صورت 24 ساعته آماده خدمت‌رسانی به همشهریان است.

معاون عملیات سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قزوین با اشاره به لزوم فراگیری آموزش‌های ایمنی و نگهداری یک دستگاه خاموش‌کننده در منزل و محل کار از عموم شهروندان درخواست کرد تا با رعایت کامل موارد ایمنی از وقوع حوادث مختلف جلوگیری کرده و در زمان بروز هرگونه حادثه ضمن حفظ خونسردی با شماره 125 آتش‌نشانی تماس حاصل کنند.

موسی‌خانی در خاتمه یادآور شد: تمام شهروندان می‌توانند جهت ثبت‌نام در کلاس‌های یک روزه و رایگان آموزش کار با خاموش‌کننده‌های دستی و نحوه مقابله با حریق، نام و نام خانوادگی خود را به شماره 3000500125 پیامک کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار