تابناک چهارمحال وبختیاری- شخصیت ها ، ارگان ها ، نهادها و احزاب، سازمان های مختلف چهارمحال و بختیاری مردم را به شرکت در راهپیمایی 17دیماه سال 96 دعوت کردند.
کد خبر: ۵۴۸۶۷۸
تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۶ 07 January 2018
به گزارش تابناک شهرکرد- با اعلام فراخوان برپایی راهپیمایی بزرگ شکوه وحدت، انسجام و اقتدار مردمی انقلاب اسلامی، بیانیه های مختلفی برای حضور گسترده مردم در راهپیمایی 17 دی ماه صادر شد و مردم را به این تجمع بزرگ دعوت کردند.
استاندار چهارمحال و بختیاری از حضور مسئولان و مردم در راهپیمایی مردمی 17 دی در حمایت از ارزش های نظام اسلامی را پاسداشت همه ارزش ها عنوان کرد.
اقبال عباسی تاکید کرد:استکبار جهانی در 40 سال گذشته با ترور، جنگ تحمیلی، تحریم های ظالمانه و ایجاد نارضایتی بین مردم برای ضربه زدن به جمهوری اسلامی و براندازی نظام تلاش کرده است.
عباسی تصریح کرد: مسئولان جمهوری اسلامی موظفند برای خدمت صادقانه و بی منت به منظور کسب رضایتمندی عمومی بکوشند.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری نیز گفت: راهپیمایی مردمی در پاسخ به ناآرامی های اخیر در روز 17 در 14 نقطه استان برگزار می شود.
علی گرجی تاکید کرد: این راهپیمایی ساعت 10 صبح در مرکز چهارمحال و بختیاری از میدان فردوسی تا میدان انقلاب شهرکرد برگزار می شود.
به گفته وی، این راهپیمایی در هر 9 شهرستان برگزار می شود و حضور مردم در این راهپیمایی بر ضد فتنه گران، تاکید بر ارزش ها و آرمان های انقلاب اسلامی ایران است.
از سوی نیروی انتظامی چهارمحال و بختیاری نیز محدودهای ترافیکی برای تسهیل در امر عبور و مرور و تردد مردم در محل های تعیین شده برای راهپیمایی اتخاذ شده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار