عضو شورای شهر قزوین:
عضو شورای اسلامی شهر قزوین گفت: در برنامه دوم پنج‌ ساله شهرداری قزوین چشم‌اندازهایی همانند انتقال مشاغل مزاحم به محدوده خارج شهری، احیای باغستان سنتی و غیره تعریف شده که همیشه جزو آرزوهای مجموعه مدیریت شهری بوده است.
کد خبر: ۵۴۹۲۸۹
تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۱ 08 January 2018

 به گزارش تابناک از قزوین به نقل از خبرگزاری فارس از قزوین، منیره‌سادات قافله‌باشی در جلسه شورای اسلامی شهر قزوین که در تالار اجتماعات این شورا برگزار شد، اظهار داشت: باید برنامه دوم پنج‌ ساله شهرداری قزوین قابل اندازه‌گیری باشد تا در پایان این برنامه بتوانیم میزان اجرایی شدن برنامه‌ها را بسنجیم که چقدر موفق بوده‌ایم.

وی افزود: در برنامه یاد شده چشم‌اندازهایی همانند انتقال مشاغل مزاحم به محدوده خارج شهری، احیای باغستان سنتی و ساماندهی ورودی‌های شهر قزوین تعریف شده که همیشه جزو آرزوهای مجموعه مدیریت شهری بوده است.

عضو شورای اسلامی شهر قزوین عنوان کرد: مسؤولان برنامه‌نویس شهرداری قزوین باید بدانند اکنون شهرداری در چه وضعیتی است تا براساس آن برنامه دوم پنج‌ ساله شهرداری قزوین را بنویسند.

قافله‌باشی یادآور شد: برنامه نخست پنج‌ ساله شهرداری قزوین چشم‌اندازهایی تعریف شده و اکنون دوباره در برنامه دوم مطرح می‌شود، باید بررسی کرد در برنامه نخست چقدر از این چشم‌اندازها اجرایی شده و در برنامه دوم می‌خواهیم برای عملیاتی شدن آن‌ها چه اقداماتی انجام دهیم.

این عضو شورا اذعان کرد: برنامه نخست شهرداری قزوین که نوشته شده باید بررسی شود تا با رفع نقاط ضعف و تقویت نقاط مثبت برنامه دوم را بهتر بنویسیم.

عضو شورای اسلامی شهر قزوین بیان کرد: جزییات برنامه دوم پنج‌ ساله شهرداری قزوین باید ریزتر شده و سپس به شورای اسلامی شهر قزوین ارائه شود.

* برنامه دوم شهرداری برنامه کاملی نیست

در ادامه جلسه محسن حق‌شناس دیگر عضو شورای اسلامی شهر قزوین هم در این جلسه بیان کرد: از نظر بنده برنامه دوم پنج‌ ساله شهرداری قزوین برنامه کاملی نیست و باید در رفع نقاط ضعف آن اقدامات لازم انجام شده و سپس به شورا تحویل شود.

وی مطرح کرد: باید عدد پایه در ستون‌های برنامه دوم پنج‌ ساله شهرداری قزوین گذاشته شده و همچنین جاهای خالی پر و این برنامه کامل شود.

عضو شورای اسلامی شهر قزوین خاطرنشان کرد: باید سال پایه برنامه دوم پنج‌ ساله شهرداری قزوین از سال 96 باشد و همچنین بودجه 97 براساس این برنامه نوشته شود.

حق‌شناس اذعان کرد: هر اندازه چشم‌اندازها در برنامه ریزتر شود بهتر می‌توان فهمید که چه اقداماتی درصدد انجام شدن است تا هدف مربوطه محقق شود.

عضو شورای اسلامی شهر قزوین ادامه داد: باید موضوعات ریز برنامه دوم پنج‌ ساله شهرداری قزوین در کمیسیون‌های مربوطه شورا بحث شود و سپس در صحن علنی به تصویب اعضا برسد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار