رئیس کمیسیون اصل 90 مجلس:
رئیس کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی گفت: مردم قزوین امروز با حضور پرشور در راهپیمایی هوشمندی خود را به رخ دنیا خواهند کشید و معاندین این نظام که بغض‌های فروخورده بسیاری به دلیل شکست‌های منطقه‌ای خود داشته‌اند، ناامید می‌شوند.
کد خبر: ۵۴۹۲۹۶
تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۴ 08 January 2018

به گزارش تابناک از قزوین،  داوود محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین با اشاره به آشوب‌های اخیر فتنه‌گران در داخل کشور اظهار داشت: با توجه به هوشیاری، بصیرت و معرفت مردم استان قزوین، گرچه مطالبات به حقی از سوی آن‌ها مطرح شده بود، اما زمانی که احساس کردند از این مطالبات به حق جریان‌های باطل و معاندین این نظام درصدد سوءاستفاده هستند، بلافاصله صف خود را از آن‌ها جدا کردند.

وی ادامه داد: مردم در اقصی نقاط کشور همانند گذشته هوشمندانه در عرصه حضور پیدا کردند و سرمایه‌گذاری که آمریکا، رژیم سفاک صهیونیستی، آل‌سعود خائن، بحرین، امارات و کشورهای فرومایه منطقه در این خصوص انجام داده بودند، تمام این نقشه‌ها را نقش برآب کردند.

رئیس کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: مردم استان قزوین امروز با حضور پرشور در راهپیمایی هم هوشمندی خود را به رخ دنیا خواهند کشید و هم معاندین این نظام که بغض‌های فروخورده بسیاری به دلیل شکست‌های منطقه‌ای خود داشته‌اند، ناامید می‌شوند؛ ملت ایران روحیه امید و شادابی را در جامعه خواهند دمید.

محمدی یادآور شد: مسؤولان هم نسبت به مشکلات مردم به ویژه در حوزه اشتغال، معیشت و جلوگیری از گرانی‌ها با همه ظرفیت و با روحیه بسیجی، انقلابی و جهادی حضور پیدا کرده و این موضوعات مهم را به عنوان یک موضوع عادی تلقی نکنند.

وی مطرح کرد: مسؤولان با یک توان فوق‌العاده و با یک نگاه معطوف و ویژه نسبت به مشکلات معیشتی مردم اهتمام ورزیده و گام‌های ارزنده‌ای در راستای حل مشکلات بردارند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار